جدیدترین وضعیت راه‌ها و جاده‌ها | 2 محور شمالی یک‌طرفه شد

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی را تشریح کرد.

جدیدترین وضعیت راه‌ها و جاده‌ها | 2 محور شمالی یک‌طرفه شد

سردار تیمور حسینی گفت: از ساعت ۱۱:۱۵ امروز تردد تمامی وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال (محور کرج-چالوس و آزادراه تهران-شمال) به سمت مازندران به علت حجم بالای تردد و تخلیه بار ترافیکی تا اطلاع بعدی ممنوع شده است.

وی با اشاره به بیشترین زمان وقوع تصادفات گفت: بیشترین تصادفات از ساعت ۱۶ الی ۲۰ رخ داده و بعد از آن بیشترین تصادفات در ساعت ۱۲ الی ۱۶ به وقوع پیوسته است.

جانشین رئیس پلیس راهور ناجا گفت: ترددها از ابتدای اجرای طرح نوروزی در مقایسه با نوروز سال قبل افزایش ۴۸ درصدی داشته است.

حسینی با اشاره به جدیدترین وضعیت جوی راه‌ها گفت: بارش باران در برخی جاده‌های استان‌های شمال غربی کشور و همچنین بارش برق در جاده‌های کوهستانی گزارش شده است.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک محورهای مواصلاتی گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) از شهرستانک تا گچسر و مسیر (شمال به جنوب) از مرزن آباد تا میانک، در آزادراه تهران – شمال مسیر (جنوب به شمال) محدوده شهرستانک و در جاده هراز در محدوده آب اسک برقرار است.

به گفته جانشین رئیس پلیس راهور ناجا آمار تصادفات جاده‌ای علیرغم کاهش به نسبت نوروز سال گذشته ولی کماکان نگران کننده است./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13535

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر