خبر خوش برای بازنشستگان | بودجه ۹۰۰ هزار میلیارد ریالی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

نماینده مجلس شورای اسلامی جزئیات جدید همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را تشریح کرد.

خبر خوش برای بازنشستگان | بودجه ۹۰۰ هزار میلیارد ریالی برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

احمد راستینه هفشجانی در نشست بررسی مشکلات شهرستان سامان که با حضور اعضای شورای اسلامی و معتمدان مرکز این شهرستان برگزار شد، تاکید کرد: با اجرای این مصوبه، بازنشستگان حداقل ۸۵ درصد حقوق غیربازنشستگان را دریافت می‌کند.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال ۹۰۰ هزار میلیارد ریال به‌منظور همسان‌سازی حقوق بازنشستگان برای سازمان تامین اجتماعی مصوب شد.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی ۸۰ هزار میلیارد ریال در لایحه بودجه امسال برای حمایت از ورزش تصویب کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمن خواب‌های زیادی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی دید اما با هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی و غیرت جوانان این مرز و بوم، نظام اسلامی، صهیونیست و جبهه متحد عبری عربی را متزلزل و توطئه‌های استکبار خنثی شد.

وی گفت: اقدام راهبردی از مصوبات مجلس شورای اسلامی بود و به‌دنبال این مصوبه، امروز دولت با قدرت وارد مذاکره شده و غنی‌سازی بالای ۶۰ درصد از دستاوردهای همین مصوبه است.

راستینه تاکید کرد: امروز حق نداریم امنیت کشور را با هیچ چیزی معامله کنیم و در همین راستا هدف قرار دادن پایگاه اسراییل در کردستان عراق از اقدامات موثر و مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی به‌شمار می‌رود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقاومت تنها راه ایستادگی برابر دشمن و رسیدن به اهداف ایرانی اسلامی است.

وی یادآور شد: ‌مجلس شورای اسلامی طرح بزرگ حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را تصویب کرده است که به‌زودی اجرایی می‌شود.

راستینه اظهار داشت: تصویب طرح امنیت غذایی از دیگر اقدامات موثر مجلس شورای اسلامی بود که به‌دنبال آن برای زمین‌های کشاورزی سند تک‌برگ صادر شد./ ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 13514

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر