قتل هولناک مرد ایرانی به دست پلیس سوئیس به ضرب گلوله

مرد ایرانی به دست پلیس سوئیس به ضرب گلوله در یک جریان گروگان گیری کشته شد.

قتل هولناک مرد ایرانی به دست پلیس سوئیس به ضرب گلوله

 مرد ایرانی به دست پلیس سوئیس به ضرب گلوله در یک جریان گروگان گیری کشته شد. 

به گزارش عرشه آنلاین، پیکر مردی که گفته می‌شد در جریان گروگانگیری در سوییس کشته شده است، به ایران منتقل شد.

 جسد مرد ایرانی که به ضرب گلوله پلیس سوییس کشته شده بود، به تهران انتقال یافت اما خانواده‌اش می‌گویند فعلا از کسی شکاینی ندارند.، این مرد ایرانی ۲۰ بهمن سال گذشته در یکی از شهرهای سوییس گروگانگیری کرد و پس از آن ماموران پلیس با حضور در محل گروگانگیری که در یک ایستگاه قطار بود به  سینه و سر او شلیک کردند که منجر به مرگ او شد.

جسد این مرد  ۲۵ اسفند سال گذشته از طریق فرودگاه امام وارد ایران شد و پرونده‌ای هم در مورد ماجرا تشکیل شد تا در شعبه یازدهم بازپرسی جنایی تهران رسیدگی شود. در روزهای اخیر برادر این مرد با حضور در دادسرای جنایی تهران مقابل بازپرس موسی رضا‌زاده نشست و گفت: برادرم ازدواج  کرده بود و یک پسر ۱۲ ساله داشت، او در کار خرید و فروش ماشین و املاک چند وقت قبل با همسرش دچار اختلاف شد و همسرش مهریه‌اش را به اجرا گذاشت و دایم با مامور جلوی خانه ما بود. به همین خاطر برادرم خسته شد و تصمیم به فرار گرفت. املاک و ماشینش را فروخت و به سوییس رفت.

این مرد ادامه داد: این ماجراها یک سال و هشت ماه قبل اتفاق افتاد و من در این مدت با برادرم ارتباط داشتم. او گله می‌کرد که در سوییس کارهایش انجام نمی‌شود. همه این اتفاقات دلیلی شده بود تا برادرم در چند ماه آخر دچار مشکلات روانی بشود.

این مرد در مورد روز حادثه نیز گفت: برادرم در یک قطار شهری چکش شکستن شیشه در شرایط اضطراری را برداشته و جلوی در قطار ایستاده بود. او فقط نمی‌گذاشت کسی خارج شود و می‌خواست حرفش شنیده شود. اما پلیس سوییس در حالی به او شلیک کرد که بارها گفته بود به کسی کاری ندارم، شاهدان هم گفته بودند به کسی کار نداشته و فقط درخواستش این بوده که مشکلش حل  شود، او یکسال و ۸ ماه در آن کشور بلاتکلیف بود.

این مرد در پایان گفت: ما در آن کشور وکیل گرفته‌ایم و پیگیر هستیم، فعلا شکایت ندارم اما اگر آنجا حکم قانونی و درست نباشد در ایران شکایت می‌کنم.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132746

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر