جاده‌ها قفل شد

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: شاهد ترافیک پرحجم در بیشتر محورهای مواصلاتی سراسر کشور به ویژه استانهای شمالی، زیارتی و سیاحتی هستیم.

جاده‌ها قفل شد

جانشین پلیس راهور فراجا گفت: شاهد ترافیک پرحجم در بیشتر محورهای مواصلاتی سراسر کشور به ویژه استانهای شمالی، زیارتی و سیاحتی هستیم.

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ سیاوش محبی در حاشیه بازدید از محورهای شرقی پایتخت اظهار داشت: شاهد ترافیک پرحجم در بیشتر محورهای مواصلاتی سراسر کشور به ویژه استانهای شمالی، زیارتی و سیاحتی هستیم.

وی با بیان اینکه محور چالوس در آزادراه تهران-شمال از ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه صبح امروز از شمال به جنوب یکطرفه شده و در صورت تخلیه بار ترافیکی محدودیت اعمال شده لغو و اطلاع رسانی خواهد شد، افزود: با توجه به تصاویر دریافتی ترافیک در تمامی محورهای مواصلاتی پرحجم است.

محبی ادامه داد: در محور هراز این محدودیت به صورت مقطعی اعمال می شود تا بار ترافیکی ایجاد شده تخلیه شود و در حال حاضر بقیه محورهای مواصلاتی سراسر کشور دارای ترافیک پر حجم است، اما بر اساس تصاویر دریافتی در اکثر حوزه های مواصلاتی سراسر کشور هیچ گره ترافیکی نداریم.

جانشین پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تا امروز ۶۹۸ نفر از هموطنان بر اثر سانحه جان خود را از دست دادند و ۱۷هزار و ۴۷۹ نفر مجروح شدند، تصرح کرد: استانهای پر حادثه از ۲۴ اسفند به بعد کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان ، خراسان رضوی خورستان هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین ساعت وقوع تصادفات از ساعت ۱۲ تا ۱۶ و از ساعت ۱۶ تا ۲۰ اعلام شده است، گفت: استانی که بیشترین سفر از آن صورت گرفته استان تهران است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 131846

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر