اوضاع تهران جهنمی شد؛آب نیست، «پمپ آب» نصب کنید

ساختمان‌ها در تهران «پمپ آب» نصب کنند

اوضاع تهران جهنمی شد؛آب نیست، «پمپ آب» نصب کنید

دنیای اقتصاد : پیگیری‌های "دنیای اقتصاد " در مورد افت فشار آب در برخی از مناطق پایتخت از اواسط آبان ماه نشان می‌دهد؛ مشکل کمبود و قطع ناگهانی آب در برخی از محله‌های تهران همچنان به قوت خود باقی است.

بعد از تماس‌های مکرر ما طی‌ماه‌های گذشته با سازمان آبفای تهران در خصوص قطعی آب پایتخت نشینان در برخی از ساعات روز ، در نهایت سازمان آب و فاضلاب تهران با اینکه مردم باید پمپ بخرند آب پاکی را روی دست مردم ریخت و اعلام کرد : " تهرانی‌ها باید با کمبود آب کنار بیاند و این مشکل را از طریق پمپ آب حل کنند." 

در حال حاضر نیز به نظر می‌رسد با توجه به تداوم بحران کم آبی ، سازمان آبفای تهران تنها یک راهکار برای مردم دارد و این است که "پمپ بخرند." 

مدیر عامل آبفای استان تهران نیز با تایید افت فشار آب در پایتخت، اعلام کرده که بر اساس آیین‌نامه‌ها این سازمان موظف است آب را تا طبقه سوم یعنی با ارتقا ۱۰ تا ۱۲ متر به مشترکان تحویل دهد بر همین اساس ساختمان‌های بیشتر از ۳ طبقه باید مخز تعبیه کنند و پمپ آب داشته باشند. 

این در حالی است که بسیاری از ساکنین طبقات اول و دوم نیز در محله‌های فاطمی ،جمهوری ، یوسف آباد و بلوار فردوس در برخی از ساعات روز با قطعی کامل آب مواجهند.

این موضوع نشان می‌دهد ؛مشکل کمبود آب به بحرانی جدی تبدیل شده است . به این ترتیب با گرم شدن هوا حتی ممکن است وضعیت فوق بدتر نیز شود.

«دنیای اقتصاد» ماه‌های گذشته به این معضل بزرگ تهرانی پرداخته بود 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 127161

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر