حواشی برنامه حسینیه معلی از دامن پوشیدن مداحان تا ماجرای مداح قطری ؛ نزار قطری کیست؟ + ویدئو وعکس

حواشی برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» کماکان ادامه دارد و این بار نزار قطری، مداح مشهور قطری که از داوران این برنامه است، خبرساز شده است.

حواشی برنامه حسینیه معلی از دامن پوشیدن مداحان تا ماجرای مداح قطری ؛ نزار قطری کیست؟ + ویدئو وعکس

حواشی برنامه تلویزیونی «حسینیه معلی» کماکان ادامه دارد و در اتفاقی نادر و عجیب، مردان در برنامه در شبکه ۳ دامن به پا کردند.

 به گزارش عرشه آنلاین؛ علاوه بر این نزار قطری، مداح مشهور قطری که از داوران این برنامه است، خبرساز شده است.

خبر انلاین نوشت : مداح معروف بنی فاطمه در اتفاق جالبی که در برنامه زنده تلویزیونی افتاد واکنش دیدنی داشت. نجم‌الدین شریعتی هم در این برنامه حضور دارد.در این برنامه که از شبکه ۳ پخش می شود، گروهی از مردان دامن به پا کردند و همین باعث خنده مداح معروف و تماشاچیان شد.

علاوه بر این نزار قطری، مداح مشهور قطری که از داوران این برنامه است، خبرساز شده است.

وبسایت «روزن آنلاین» با ویدئوی زیر  نوشت:

حاشیه‌های «حسینیه معلی» ادامه دارد؛ نزار قطری، خوشگل از هر نظری!

️مطالب عجیبی که روی آنتن شبکه ۳ گفته شد:

️مجید بنی‌فاطمه:نزار قطری!خوشگل از هر نظری …

ولی دائم [با اشاره به خود] در خطری!

️میثم مطیعی:– شما خیلی خوبی

– جووون!!!

این وبسایت در ادامه خطاب به نزار قطری نوشته است:

جناب نزار قطری!حیف از شما…شما «سجاده‌نشین باوقاری» بودید؛ نگذارید شما را «بازیچه کودکان کوی» کنند.

نزار قطری

نزار قطری را با نوحه عربی-فارسی «أنا مظلوم حسین» که در ۲۲ دی ۱۳۸۶ در کربلا اجرا شد و در تاریخ ۲۴ دی ماه در همین شبکه ۳ سیما پخش شد، می‌شناسیم.

تکلیف بسیاری از حضرات حاضر در برنامه روشن است، اما در مورد نزار قطری، تن دادن به شرکت در چنین برنامه مبتذلی، بی‌تردید موجب رنجش خاطر بسیاری خواهد شد.

در ماه های اخیر، شوخی های داوران برنامه حسینیه معلی و تلاش های آن ها برای مفرح کردن این برنامه بارها خبرساز و واکنش برانگیز شده و بسیاری رفتارهای داوران برنامه حسینه معلی را که برخی از مشهورترین مداحان کشور هستند، سخیف دانسته اند.

محمود کرمی

در جدیدترین واکنش، محمود کریمی، مداح معروف همکارانش در برنامه حسینیه معلی را به شدت مورد حمله لفظی خود قرار داد.

او خطاب به داوران این برنامه گفت: «مسخره بازی هم حدی داره آقایون!»

محمود کریمی

بیوگرافی نزار قطری

نزار قطری، با نام واقعی نظرعلی قطری، مداح شیعه مذهب، متولد کشور قطر اما اصالتاً ایرانی است.او در سال ۱۳۵۰ در قطر از پدر و مادری ایرانی و اهل لارستان ِ استان فارس متولد شد.

او درباره ی تغییر نام خود گفته:مادرم اسمم را نظرعلی گذاشت اما زمانی که برای کار به فیلیپین مهاجرت کردم در پاسپورتم nazar نوشتند که بعدها هنگام برگرداندن اسمم به عربی به صورت نزار شد.

نزار قطری

در ۶ سالگی وارد مدارس ایرانی در قطر شد و شروع به تحصیل کرد.

او در مصاحبه ای گفته:در قطر در مدرسه های ایران درس خواندم به همین خاطر فارسی ام خیلی قوی بود و می توانستم شعر بنویسم، ولی زبان مادری ام فارسی نیست و ما لاری صحبت می کنیم.

زمان کودکی ام می آمدم به لار و یکسال قبل از اینکه نوحه ی “انا مظلوم الحسین” من مشهور شود با بچه هایم به لار آمده بودم.

وقتی که ۷ ساله بود شروع به حفظ قرآن کرد و در مسابقات آن سال ها توانست هفت بار نفر اول شود، همزمان با تلاوت قران مداحی را نیز شروع کرد.

نزار قطری

در ۸ سالگی زمانی که مداح مراسمی در هیئت نیامده بود به اصرار خواست که مداحی کند، گرچه هیچ کس موافق نبود اما در نهایت میکروفن رو به او دادند.

او در اینباره گفته:در آن جلسه فقط یک شعر دوبیتی که مادرم در خانه زمزمه می کرد بلد بودم و حدود ۶۰ – ۷۰ بار آن را تکرار کردم و عجیب اینکه کسی سینه نزد، نشستند و گریه کردند، آن شعر این بود:

اکبرم زلف پریشان تو را شانه زنم / نوجوان اکبر من ای به فدایت سر و تن / شیشه عمر من از شوری جانت مشکن / نوجوان اکبر من ای به فدایت سر و تن

بعد از تحصیلات اولیه برای آموختن علوم دینی به نجف عراق رفت و مدتی در درس آیت الله سیستانی حاضر شد اما بخاطر شغل خود به کویت بازگشت.

نزار قطری

دی ماه ۱۳۸۶ نوحه ی عربی – فارسی «أنا مظلوم حسین» توسط نزار قطری در حسینیه ی حائری های قطر اجرا شد و ویدیوی آن دو روز بعد از اخبار شبانگاهی شبکه سوم سیما پخش شد که این اتفاق او را یک شبه در ایران به شهرت رساند.

به گفته ی خودش، او از ۹ سالگی این نوحه را در مجالس مختلف می خوانده ولی پخش آن در تلویزیون ایران باعث آشنایی مردم ایران با این نوحه شد.

نزار قطری درباره ی فعالیت مداحی خود گفته:بنده هیچ وقت برای خواندن مداحی شرط پول و یا حتی هیچ شرط خاصی نمی کنم،حتی درخواست خرید بلیط نمی‌ کنم، چون از این کارخجالت می‌ کشم.

هیچ ملاکی برای قبول دعوت یک مجلس ندارم، البته کسی که اول زنگ بزند، آن مجلس را می روم است حتی برای بنده مهم نیست که کدام شهر و کشور و یا تابع کدام خط باشند.

او درباره ی شغل اصلی خود گفته است:من کارمند تلویزیون کویت هستم و برای بچه‌ ها و کودکان کار می‌ سازم اما مداحی وظیفه شرعی من است، نه شغل من!

به من گفتند صدایت خوب است، پس چه کاری بهتر از اینکه با این صدا برای امام حسین (ع) بخوانم ؟ من تا ابد خادم امام حسین (ع) هست.

همچنین مدیریت پایگاه اینترنتی «اطفال الشیعه» که پایگاهی ویژه کودکان و نوجوانان و به زبان عربی است و شامل بسیاری از تعالیم دینی می باشد به عهده ی اوست.

به گفته ی نزار قطری، او به چهار زبان عربی، فارسی ،انگلیسی و اردو تسلط دارد اما بیشتر مداحی هایش به زبان عربی و فارسی بوده است.

نزار قطری متأهل است. او در قطر ازدواج کرده و یک دختر به نام کوثر و ۲ پسر به نام حسین و علی دارد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 127077

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        تاکور شود هرکس نمیتواند ببیند شادی را که دراین برنامه موج میزند .انشااله

      ارسال نظر