قتل هولناک کودک 6 ساله در آغوش مادر / جزییات درگیری خونین در ایلام + عکس

در تیراندازی میان اراذل و اوباش در ایلام یک کودک 6 ساله در بغل مادرش تیر خورد و جان سپرد.

قتل هولناک کودک 6 ساله در آغوش مادر /  جزییات درگیری خونین در ایلام + عکس

در تیراندازی میان اراذل و اوباش در ایلام یک کودک ۶ ساله در بغل مادرش تیر خورد و جان سپرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ فرمانده انتظامی شهرستان ایلام : در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر تیراندازی در محله چالسرا شهر ایلام بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام گفت : تیراندازی دو نفر به سمت هم منجر به کشته شدن دختر ۶ ساله و زخمی شدن مادرش شد.

 اولین عکس از دختر ۶ ساله ای عصر دیروز در یک درگیری خونین در شهر ایلام به قتل رسیده بود منتشر شد.

قتل دختر ۶ ساله

نیکا دختر بچه ۶ ساله ایلامی که صبح روز قبل هنگام بازگشت از پیش دبستانی به همراه مادرش بعد از درگیری رخ داده بین دو نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به کام مرگ فرو رفت.

نیکا احمدی زادی 6 ساله فرزند روح الله احمدی زاد یکی از کارکنان پتروشیمی ایلام استعصر روز 20 دی ماه دختر بچه ای که با مادرش از پیش دبستانی برگشته است بر اثر اصابت گلوله جان باخت.

 سرهنگ قدرت حیدری‌زاد‌" ‌در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110مبنی بر تیراندازی در محله چالسرا شهر ایلام بلافاصله ماموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد دو نفر با هم در گیر شدند که یک نفر از آنها با سلاح ساچمه‌زنی به سمت نفر دیگر تیراندازی می کند.

این مقام انتظامی ادامه داد: درپی این تیراندازی دختر 6 ساله به همراه مادرش که رهگذر بودند مورد اصابت گلوله قرار گرفته که دختر متأسفانه فوت می‌کند و مادرش پس زخمی شدن توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی اعزام می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه از محل تیراندازی یک قبضه سلاح کشف شده ، ادامه داد : متهمان قبل رسیدن ماموران انتظامی ازمحل متورای شدند.

قاتل دختر ۶ ساله ایلامی دستگیر شد 

فرمانده انتظامی استان ایلام: با تلاش گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی استان، قاتل دختر ۶ ساله ایلامی در کمتر از ۱۰ ساعت در یکی از استان های مرکزی دستگیر شد.

در پی در گیری روز گذشته دو نفر در محله چالسرا شهر ایلام که منجر به کشته شدن دختر ۶ ساله و زخمی شدن مادرش شده بود، با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 121844

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر