صدای اعتراض معلمان و فرهنگیان بلند شد/ آموزش و پرورش چه می کند؟

عدم پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات از ابتدای سال تحصیلی تا کنون صدای آنها را درآورده است.

صدای اعتراض معلمان و فرهنگیان بلند شد/ آموزش و پرورش چه می کند؟

عدم پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات از ابتدای سال تحصیلی تا کنون صدای آنها را درآورده است.

به گزارش عرشه آنلاین؛ شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی گوشه‌هایی از مشکلات معلمان خرید خدمات را روایت کردند و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

فراهم کردن شرایط و امکانات حقوقی و بیمه یکی از مهمترین درخواست کارکنان است. اما در برخی از مواقع تاخیر در پرداخت آن مشکلاتی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد. به گفته شهروندخبرنگار‌های ما با وجود اینکه مدت ۳ ماه است که از سال تحصیلی می‌گذرد، اما همچنان در صف انتظار دریافت حقوق و مزایای خود هستند. به گفته شهروند خبرنگار ما در این ۳ ماه علاوه بر عدم پرداخت حقوق، بیمه نیز به آنها تعلق نگرفته است و منشا این مشکلات نداشتن قرارداد کاری است.

پیام های ارسالی را مشاهده می‌کنید. 

متن پیام شهروندخبرنگار‌ها

سلام وقت بخیر خواهش می‌کنم درباره وضعیت ما معلمان خرید خدمات با ۱۰ سال سابقه کاری گزارش تهیه کنید. سه ماه از سال تحصیلی می‌گذرد، اما حقوق و بیمه نداریم. قرار بر این شد ما معلمان مظلوم‌خرید خدمات به صورت قرار داد کار معین شویم، ولی همچنان خبری نیست. عاجزانه تقاضا دارم پیگیر قرار داد کار معین ما باشید ما امنیت شغلی می‌خواهیم.

با گذشت سه ماه از سال تحصیلی هنوز نه حقوقی دریافت کردیم و نه بیمه‌ای داریم و نه قرارداد کاری. هرسال این موضوع برای ما تکرار می‌شود و پیگیری صورت نمی‌گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117814

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر