تذکر تند نمایندگان مجلس به وزیر آموزش و پرورش درباره بیمه معلمان

عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درباره رسیدگی به مشکلات بیمه تکمیلی معلمان و عدم پذیرش بیمه آنها در بیمارستان‌های طرف قرارداد را قرائت کرد.

تذکر تند نمایندگان مجلس به وزیر آموزش و پرورش درباره بیمه معلمان

 عضو هیئت رئیسه مجلس تذکر نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش درباره رسیدگی به مشکلات بیمه تکمیلی معلمان و عدم پذیرش بیمه آنها در بیمارستان‌های طرف قرارداد را قرائت کرد.

 سید محسن دهنوی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح ذیل قرائت کرد:

- تذکر جعفر قادری نماینده مردم شیراز به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای امور اقتصادی و کشور: لزوم تعیین یک دستگاه واحد به عنوان متولی صدور مجوز خیریه‌ها. همچنین تذکر به رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم تسریع در تشکیل جلسات دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی.

- تذکر هاجر چنارانی نماینده مردم نیشابور به وزیر آموزش و پرورش: رسیدگی به مشکلات بیمه تکمیلی معلمان و عدم پذیرش بیمه آنها در بیمارستان‌های طرف قرارداد. همچنین تذکر به وزیر صمت: لزوم انتصاب افراد شایسته در پست‌های کلیدی و حساس در زیرمجموعه معادن.

- تذکر احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: ضرورت پرداخت حق بیمه نیروهای شرکتی خدمات اول مخابرات ایران.

- تذکر ولی الله بیاتی نماینده مردم تفرش به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی به عملکرد ضعیف اداره کل منابع طبیعی حوزه انتخابیه تفرش، آشتیان و فراهان.

- تذکر سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر آموزش و پرورش: لزوم جذب و پرداخت حقوق قانون کار به معلمان طرح امین.

- تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رسیدگی بر افزایش قیمت بی‌رویه محصولات کشاورزی در بازار. همچنین تذکر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم بازنگری در افزایش سه برابری آب‌بهای کشاورزی استان‌های شمالی در سال جاری.

- تذکر ابراهیم عزیزی نماینده شیراز به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر امور خارجه: لزوم توجه به تحرکات ترکیه و آذربایجان در اطراف مرزهای ایران.

- تذکر کیوان مرادیان نماینده قائمشهر به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم حمایت از پیام‌رسان‌های داخلی از سوی مرکز ملی فضای مجازی.

- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر ارتباطات: ضرورت بازنگری در آبونمان ۱۰ هزار تومانی برای تلفن ثابت. همچنین تذکر به رئیس جمهور: لزوم رسیدگی به مشکل عدم تخصیص دادن دستگاه کارتخوان به مساجد.

- تذکر روح‌الله ایزدخواه نماینده تهران به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور، وزرای اطلاعات و علوم: لزوم اجرای قانون محدودیت ورود نیروهای مسلح به دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور.

- تذکر محمدرضا احمدی نماینده رشت به همراه جمعی از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم برخورد با هنجارشکنان شرعی و قانونی داخلی کشور.

- تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه جمعی از نمایندگان به وزیر صمت: لزوم رسیدگی به افزایش بی رویه قیمت خودرو.

- تذکر محمدرضا احمدی و جمعی از نمایندگان به وزیر کشور؛ مبنی بر لزوم برخورد با هنجارشکنان اخلاقی و اجتماعی.

- تذکر مهدی شریفیان به وزیر نفت؛ مبنی بر لزوم پیش بینی کپسول گاز مایع در فصل سرما برای مناطق سردسیر.

- تذکر عبدالجلال ایری خطاب به وزیر کار؛ در خصوص قطع بیمه کارگری.

- تذکر جعفر قادری به وزیر اقتصاد؛ در خصوص اخذ مالیات بر ارزش افزوده مضاعف در مناطق آزاد، همچنین تذکر این نماینده به وزیر اقتصاد و دارایی؛ مبنی بر لزوم واریز مالیات واحدهای تولیدی به حساب استان های محل استقرار آن ها، همچنین تذکر به رئیس جمهور؛ ضرورت تسریع در رفع تداخل پارک ملی و محدوده شهر صدرای شیراز.

- تذکر رسول فرخی میکال و جمعی از نمایندگان به وزیر نیرو؛ لزوم حل مشکل آب شرب روستاهای شهرستان سیاهکل و بخش دیلمان، همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش؛ لزوم تعیین و تکلیف آموزشیاران نهضت سوادآموزی.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی به رئیس جمهور؛ مبنی بر ارسال لایحه عدالت محور حقوق و دستمزد، همچنین به وزیر راه و شهرسازی؛ مبنی بر لزوم زمینه پرداخت اقساط توسط متقاضیان مسکن ملی که مددجوی دستگاه های حمایتی هستند.

- تذکر کیومرث سرمدی خطاب به وزیر اقتصاد و وزیر جهاد کشاورزی؛ مبنی بر حل مشکلات کشاورزان با بانک کشاورزی واقع در حوزه انتخابیه.

- تذکر پروین صالحی مبارکه به وزیر نفت؛ لزوم توقف استفاده از سوخت مازوت در شهرستان مبارکه.

- تذکر علیرضا نظری به وزیر راه و شهرسازی؛ مبنی بر تسریع و  تکمیل بیمارستان خمین.

- تذکر سیدسلمان ذاکر به وزیر کار؛ لزوم احتساب بیمه تامین اجتماعی طلاب در سنوات بازنشستگی و پرداخت حقوق و مزایا در دستگاه ها.

- تذکر کعب عمیر به وزیر بهداشت؛ مبنی بر لزوم احداث بیمارستان شهرستان کرخه با توجه به اخذ مجوز ماده ۲۳ از سازمان برنامه و بودجه.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 73730

ارسال نظر