حجم ویدیو: 6.62M | مدت زمان : 00:02:41

در دهه ۶۰

آتش زدن کودکان و زنان در اتوبوس شیراز توسط منافقین + فیلم و تصاویر 16+

جنایت های گروهک منافقین کمتر از داعش نبود و در اقدامی فجیع کودکان و زنان را در دهه 60 در اتوبوس شیراز اتش زدند.

جنایت های گروهک منافقین کمتر از داعش نبود و در اقدامی فجیع کودکان و زنان را در دهه ۶۰ در اتوبوس شیراز اتش زدند.

به گزارش عرشه آنلاین؛ فکر کنید در روز عید غدیر برای زیارت یا دیدن اقوام خود سوار اتوبوس شدید اما اعضای یک گروه خاص به دلیل آنکه بتوانند قدرت را در دست بگیرند و برای ایجاد رعب و وحشت با مواد آتش‌زا اتوبوس را به آتش می‌کشند؛ این اتفاق توسط داعشی‌های دهه ۶۰ ایران در شیراز رخ داده است.

در ۲۵ مهر ۱۳۶۰ اتوبوسی مملو از مسافر که بیشتر آنها کودکان و زنان بودند در شیراز توسط اعضای «سازمان مجاهدین خلق» (گروهک تروریستی منافقین) به آتش کشیده شد. در این حمله تروریستی، نزدیک به ۴۰ نفر که ۱۰ نفر از آنها زن و تعداد زیادی کودک بودند مجروح و دچار سوختگی شدند و دو کودک، زنده در آتش سوختند.

آتش زدن کودکان

در ساعت ۱۶ روز عید غدیر سال ۱۳۶۰ در نزدیکی میدان جمهوری اسلامی شیراز (فلکه نمازی سابق) اتوبوس حامل زائران حرم شاهچراغ (ع) توسط دو دختر عضو گروهک منافقین با مواد آتش‌زای قوی‌تر از کوکتل‌مولوتف به آتش کشیده شد. با شعله‌ور شدن آتش، مردم هراسان به سمت در خروجی آن هجوم بردند و علاوه بر سوختگی‌های شدید که آثار آن روی صورت و بدن بازماندگان هنوز باقی است، دچار جراحت و مصدومیت شدند و دو کودک هم به شهادت رسیدند.

منافقین یک گروهک تروریستی است که دستش به خون هزاران نفر از ایرانیان آلوده شده است، آن‌ها مردم بی‎گناه کشورمان را به شهادت رساندند و اکنون آزادانه در برخی از کشورها تردد می‌کنند.

به موازات فشارهای حقوقی، قضایی و سیاسی که جمهوری اسلامی ایران بر برخی از کشورهای میزبان منافقین وارد کرده، خود این کشورها هم به این نتیجه رسیده‎اند که منافقین واقعا یک گروهک تروریستی است. این کشورها در حال محدود کردن منافقین هستند و ایران از اقدام‌های صورت گرفته برای محدودسازی گروهک تروریستی منافقین استقبال می‌کند و طبیعتا به این سطح از اقدام‌ها قانع نیستی و کشورهای میزبان منافقین باید یا آن‌ها را اخراج یا محاکمه کنند.

پرونده عظیمی برای گروهک تروریستی منافقین و ۱۰۷ نفر از اعضای ارشد این گروهک تروریستی تشکیل شده و کیفرخواست آن به دادگاه ارسال شده است. شعبه ویژه‌ای تشکیل و نشر آگهی شده است؛ ضمن این‌که از طریق ایمیل به متهمان اطلاع‎رسانی شده است. این دادگاه به زودی برابر مقررات آیین دادرسی کیفری کار خود را آغاز خواهد کرد و ایران درصدد است از تمامی ظرفیت‌ها برای مقابله با تروریست‌ها به ویژه گروهک تروریستی منافقین استفاده کند.

در این چارچوب از ظرفیت‌های حقوقی – قضایی در سطح داخل و در سطح بین‎المللی استفاده خواهد شد و در رابطه دو جانبه با کشورهایی که منافقین در آن‌ها حضور دارند، آزادانه تردد می‌کنند و از آنجا عملیات‌های تروریستی خود را هدایت می‌کنند نیز فعالیت می‌شود.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117029

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر