یکی از کارکنان صداوسیما خودکشی کرد!

یکی از بازنشسته های صداوسیما خود را از طبقه ۱۳ ساختمان کوثر به پایین پرت کرد و فوت کرد.

یکی از کارکنان صداوسیما خودکشی کرد!

هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره‌ تلفن‌‌های اورژانس اجتماعی در ایران ۱۲۳ و در آمریکا و کانادا ۹۱۱ تماس بگیرید.همچنین شماره ۱۴۸۰ سامانه صدای مشاور و شماره ۱۵۷۰ که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین

یکی از کارکنان صداوسیما خودکشی کرد!

یکی از بازنشسته های صداوسیما خود را از طبقه ۱۳ ساختمان کوثر به پایین پرت کرد و فوت کرد.

شنیده شده است یک  بازنشسته صداوسیما ساعت ۱۵ امروز (۶ آذر) با پرت کردن خود از ساختمان اداری جام جم به زندگی خود پایان داد!.

گفته می شود او بارها جهت مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگی و اخذ سنوات خود برای تهیه جهیزیه دخترش به اداره کل بازنشستگی سازمان صداوسیما مراجعه کرده بود.!

سال قبل نیز سید عباس موسوی از بازنشستگان سازمان به دلیل تنگناهای مالی در ساختمان فنی خودکشی و به زندگی خود پایان داد! 

جزییات جدید از ماجرای خودکشی کارمند صداوسیما 

چندثانیه نوشت روز گذشته ، یکی از کارمندان صداوسیما که سال گذشته بازنشسته شده برای چندمین بار جهت مطالبات بازنشستگی و اخذ سنوات خود برای تهیه جهیزیه دخترش به مجتمع اداری صداوسیما مراجعه کرده است. حدود ساعت ۱۵ بعداز ظهر یکی از کارشناسان بازنشستگی با او بدفتاری می‌کند. برخورد از طرف اداره بازنشستگی به هیچ وجه مناسب نبوده و به جای آرام کردن ایشان که در اثر مراجعات متعدد مستاصل شده بوده، با تندی و تحقیر و توهین با او برخورد می کنند.

وی در اثر ناراحتی و تالمات ناشی از برخوردهای زننده و توهین آمیز، خود را از بالای نرده ها پایین می اندازد (قسمت زیرزمین B2).

به دلیل جراحات خیلی شدید، علیرغم یک ساعت تلاش بی وقفه مجموعه اورژانس، موفق به احیاء نامبرده نمی شوند و جان به جان آفرین تسلیم می کند.

نام این شخص به دلیل رعایت  حریم شخصی حذف شده است

دیگر رسانه ها

کدخبر: 116228

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر