مدارس زاهدان تعطیل نیست!

خبر تعطیلی مدارس زاهدان صحت ندارد.

مدارس زاهدان تعطیل نیست!

خبر تعطیلی مدارس زاهدان صحت ندارد.

به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: خبر تعطیلی مدارس زاهدان به علت بارندگی صحت ندارد.

مجید محبی بیان کرد: بعد از مدت ها شاهد بارش رحمت الهی هستیم و بر اساس گزارش هواشناسی بارندگی ها تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح امروز در زاهدان ۷.۲میلیمتر بوده است.

تمامی مدارس زاهدان دایر است

وی افزود: هم اکنون در حال بازدید از مناطق مختلف مانند همت آباد و جام جم هستیم و معابر برخی از مناطق دچار آب گرفتگی شده اما تمامی مدارس در تمامی مقاطع شهرستان زاهدان دایر است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: خبر منتشر شده در برخی از گروه‌ها و کانال های فضای مجازی مبنی بر تعطیلی شیفت صبح مدارس ابتدایی زاهدان به علت بارندگی صحت ندارد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: تمندان با ۱۵ میلی متر پربارش ترین ایستگاه هواشناسی استان در شبانه روز گذشته شد.

محسن حیدری بیان کرد: از هفت ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شده که در این بین از کوشه ۱۳.۵، بهارآباد ۵، لادیز۱.۵ و تمندان ۱۵ میلی متر باران گزارش شده است.

وی افزود: برای امروز در نیمه شمالی، نواحی مرکزی و نوار غربی سیستان و بلوچستان شرایط برای رشد ابر، رگبار، رعد و برق، وزش تندباد و بارش تگرگ مهیاست و با کاهش نسبی دما در سطح استان خواهیم داشت.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 113227

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر