فیلم بردار مجالس عروسی ناپدید شد / می شناسید به خانواده کمک کنید +عکس

بامداد 29 مهرماه دختر جوانی به نام حدیث اسلامی، فیلم بردار مجالس عروسی بعد از اتمام کارش سوار بر خودرویش به سمت خانه حرکت کرد

فیلم بردار مجالس عروسی ناپدید شد / می شناسید به خانواده کمک کنید +عکس

حدیث اسلامی ۲۶ ساله در بامداد ۲۹ مهر از مقابل خانه اش به طرز عجیبی ناپدید شده است

بامداد ۲۹ مهرماه دختر جوانی به نام حدیث اسلامی، فیلم بردار مجالس عروسی بعد از اتمام کارش سوار بر خودرویش به سمت خانه حرکت کرد

او با رسیدن مقابل در خانه با تلفن همراه همسرش تماس گرفته و از او می خواهد در را برای او باز کند. تا فاصله باز شدن در توسط همسر او، حدیث به طرز عجیبی ناپدید شد

این در حالی بود که شوهر حدیث با نبودن همسرش مقابل در شوکه شده بود و در ادامه مادر حدیث که به عادت همیشه بعد از اتمام کار دخترش با او تماس می گرفت، به او زنگ زد اما با پیغام خاموش بودن تلفن همراه روبرو می شود. بعد از گذشت زمان کوتاهی و روشن نشدن موبایل حدیث مادرش با داماد خود تماس گرفته و خبر خاموش بودن تلفن همراه را به او می دهد که داماد جوان نیز اظهار بی اطلاعی از همسرش می کند و همین سرآغاز دلنگرانی مادر برای سرنوشت دخترش می شود.

 

خانواده حدیث خیلی زود ماجرای ناپدید شدن عجیب دخترشان را به پلیس گزارش می کنند و به هرجایی که احتمال می دادند دختر جوان رفته باشد مراجعه کردند اما هیچ سرنخی از حدیث اسلامی به دست نیامد.

 

حال با گذشت ۱۲ روز از ناپدید شدن حدیث اسلامی خانواده اش به هیچ سرنخی از دخترشان نرسیدند و ۲ اتفاق عجیب در این ۱۲ روز باعث شده تا نگرانی ها بیشتر شود.

 

یکی از اقوام نزدیک حدیث به خبرنگار رکنا گفت: همسر حدیث و خانواده اش از شب اول مفقودی به کلانتری ها اطلاع داده و به دنبال حدیث گشته ایم.

 

این جوان در ادامه گفت: ماشین حدیث در میدان(زِد) Z مشهد و تلفن همراه او در آزادراه باغچه به سمت تهران ، یعنی در ۲ نقطه متفاوت پیدا شده اما همچنان نشانی از حدیث اسلامی در دست نیست.

 

خانواده دلنگران حدیث اسلامی از مردم خواستند تا در صورتی که سرنخی از دخترشان به دست آوردند با پلیس تماس بگیرند تا بتوانند به این دلنگرانی پایان دهند و خانواده ای را از چشم انتظاری در آورند.

منبع رکنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 112753

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر