پشت پرده برکناری یک مدیرکل آموزش و پرورش توسط آقای وزیر

مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش استان گیلان به برکناری خود از این پست واکنش نشان داد.

پشت پرده برکناری یک مدیرکل آموزش و پرورش توسط آقای وزیر

مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش استان گیلان به برکناری خود از این پست واکنش نشان داد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش استان گیلان بر ضرورت حفظ آرامش در این نظام آموزشی تأکید کرد و گفت: از سر تکلیف مسؤولیت آموزش‌وپرورش را پذیرفته‌ام و آن را هم از روی تکلیف واگذار کردم.

محمد فائزی مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت در واکنش به واگذاری مسؤولیت مدیرکلی آموزش‌وپرورش استان گیلان اظهار کرد: آموزش‌وپرورش بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش است و باید به حفظ این مجموعه بیش‌ازپیش کمک کرد. 

وی با اشاره به زمان کوتاه مسؤولیت‌ها و امانت برشمردن آن افزود: با آغوش باز مسؤولیت اداره کل آموزش‌وپرورش استان گیلان را پذیرفتم و با روی گشاده و آغوش باز به برادر دیگری این مسؤولیت را واگذار کردم. 

مدیرکل سابق آموزش‌وپرورش گیلان با اشاره به سیره نبوی و خفیف الموؤنه بودن نبی مکرم اسلام گفت: پیامبر اکرم صلوات‌الله‌علیه وقتی سر سفره‌ای حاضر می‌شد، صاحب‌ سفره را به‌زحمت نمی‌انداخت. 

فائزی با بیان اینکه انسان‌های خفیف المؤونه حاشیه درست نمی‌کنند، افزود: من از سر تکلیف مسؤولیت آموزش‌وپرورش را پذیرفته‌ام و آن را هم از روی تکلیف واگذار کردم. 

وی با اشاره به اشتغال خود در زمینه‌ی‌های مختلف حوزه آموزشی و پرورشی در نظام آموزش استان گفت: جای خدمت برای کسی که توانایی‌هایی دارد و می‌تواند در جای دیگری به مردم و ذینفعان خدمت کند کم نیست و باید از همه فرصت‌ها بهره گرفت. 

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108771

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر