خبر مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش برای فرهنگیان

زمان ثبت نام دوباره بیمه تکمیلی فرهنگیان اعلام شد.

خبر مدیرکل رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش برای فرهنگیان

زمان ثبت نام دوباره بیمه تکمیلی فرهنگیان اعلام شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سامانه بیمه دانا، از تاریخ ۸ تا ۱۷ مهرماه برای ثبت‌نام فرهنگیانی که در مرحله قبل موفق به ثبت‌نام نشده‌اند باز خواهد بود.

مهدی منتجب، رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: سامانه بیمه دانا، از تاریخ ۸ تا ۱۷ مهرماه برای ثبت‌نام فرهنگیانی که در مرحله قبل موفق به ثبت‌نام نشده‌اند باز خواهد بود.

وی افزود: با توجه به همزمان شدن انعقاد این قرارداد با تعطیلات تابستانی و عدم اطلاع برخی همکاران از این مسئله و نیز درخواست بسیاری از آن‌ها مبنی بر تمایل به استفاده از خدمات بیمه تکمیل درمان، این فرصت مجدد فراهم شده است تا همکارانی که در مرحله قبل موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، فرصت استفاده از خدمات بیمه تکمیل درمان را به دست آورند.

منتجب بیان داشت: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه بیمه دانا جهت ثبت‌نام خود و افراد تحت تکفل اقدام کنند؛ همچنین افزایش افراد تحت تکفل برای تمامی افراد تحت پوشش، از طریق هماهنگی با کارشناسی تعاون منطقه یا ناحیه امکان‌پذیر است.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان عنوان کرد: استفاده از خدمات بیمه تکمیل درمان برای همکاران جدیدالاستخدامی که مایل به استفاده از آن باشند نیز امکان‌پذیر است و ملاک عضویت آن‌ها، تاریخ صدور نخستین حکم کارگزینی خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این مرحله، حذف بیمه تکمیل درمان یا افراد تحت تکفل به صورت کلی امکان‌پذیر نیست و تنها در موارد قید شده در قرارداد مجاز است./فارس

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108297

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر