هشدار مهم | تردد در این مناطق از پنجشنبه شب تا جمعه ممنوع شد!

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد را به مناسبت برگزاری رژه نیروهای مسلح اعلام کرد.

هشدار مهم | تردد در این مناطق از پنجشنبه شب تا جمعه ممنوع شد!

محدودیت‌ تردد در پایتخت اعمال می شود .جزییات محدودیت‌ تردد در تهران اعلام شد . محدودییت تردد  از پنجشنبه شب تا جمعه اعمال خواهد شد .معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد را به مناسبت برگزاری رژه نیروهای مسلح اعلام کرد.

به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ محمد رازقی معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس از روز جمعه شروع و در این ایام مراسمات خاصی برگزار خواهد شد که تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی این مراسم به صورت صددرصدی حضور خواهند داشت و پلیس تمهیدات ویژه ای را نیز برای عبور و مروز در نظر گرفته است.

وی افزود: مهم ترین این تمهیدات و مراسمات رژه نیروهای مسلح در صبح روز جمعه می باشد که در بلوار علامه عسگری و ضلع شمالی حرم مطهر برگزار خواهد شد که با توجه به گستردگی این مراسم پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ویژه ترافیکی خاصی را در نظر گرفته است. 

سرهنگ رازقی بیان داشت : از نیمه شب پنج شنبه یعنی از ساعت ۲۴ ، بزرگراه هاشمی و علامه عسگری مسدود خواهند شد، به همین دلیل کسانی که قصد عبور از این محدوده را دارند مخصوصا افرادی که می خواهند به بهشت زهرا (س) بروند با اعلام این محدودیت و ممنوعیت تردد سفر خود را مدیریت کنند. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود : از ساعت ۲۴ پنج شنبه شب مسیر شمال به جنوب صالح آباد از روی پل شهید صنیع خانی مسدود خواهد شد . یعنی آزادگان غرب به جنوب ، شرق به جنوب و شمال به جنوب صالح آباد کلا بسته خواهد شد و اجازه تردد داده نخواهد شد.

وی گفت: طول بلوار علامه عسگری نیز به همین صورت است و به سمت شرق از جاده قدیم قم از شهید رجایی و از سمت غرب از آزادراه خلیج فارس مسدود و اجازه تردد داده نخواهد شد . یعنی آزادراه جنوب به شرق ، شمال به شرق و غرب به شرق و محدوده جاده قم از جنوب به غرب ، شمال به غرب بسته خواهد شد.

سرهنگ رازقی افزود : لازم به ذکر است کلیه فرعی های این محورها نیز مسدود و اجازه تردد داده نخواهد شد.

وی گفت: مسیر جایگزین هم برای افرادی که قصد تردد به بهشت زهرا (س) را دارند ، بزرگراه شهید رجایی و جاده قدیم قم است که می توانند از درب های جنوبی وارد بهشت زهرا (س) شوند.

سرهنگ رازقی بیان داشت: اعمال این محدودیت‌ها ، محدودیتی برای تردد دیگر رانندگان ایجاد نمی کند چرا که مسیرهای جایگزین وجود دارد و دیگر محورها باز است و برای رانندگان عبوری به هیچ عنوان مشکلی به وجود نخواهد آمد.

وی افزود: صبح جمعه شلوغ ترین زمان برای رفتن به بهشت زهرا (س) است که توصیه می شود کسانی که قصد زیارت اهل قبور را دارند این کار را به پنج شنبه موکول کنند تا با ترافیک روز جمعه مواجه نشوند ولی این وضعیت تا ساعت ۱۱ -۱۲ روز جمعه خواهد بود و محدودیت ها برداشته خواهد شد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکارانم در تمامی مسیرهای اعلامی حضوری پر رنگ دارند و مشغول روان سازی ترافیک و تامین نظم عبور و مرور خواهند بود.منبع: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ

محدودیت ترافیکی راهنمایی و رانندگی

محدودیت‌ تردد جاده‌ای در آخرین هفته تابستان ؛ چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یکطرفه شد | محدودیت در جاده رشت ـ قزوین و آستارا - اردبیل | هراز باز است؟

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از اجرای محدودیت‌های ترافیکی از امروز (چهارشنبه) تا سه‌شنبه هفته آینده در بعضی از جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۹ شهریور تا ساعت ۶ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۳ مهر از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران- سمنان–مشهد محورهای قوچان – مشهد، سبزوار – مشهد و تربت حیدریه - مشهد و بالعکس ممنوع است؛ اگرچه تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

جاده چالوس و آزادراه تهران ـ شمال یکطرفه شد 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور به محور کندوان پرداخت و افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از کرج میدان امیرکبیر و آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از کرج و ابتدای آزادراه تهران– شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

وضعیت ترافیکی جاده هراز در آخر هفته

سرهنگ شیرانی به محور هراز اشاره و بیان داشت: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاح دید مأموران پلیس راه محدودیت یک‌طرفه و مقطعی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی درباره تردد وسایل نقلیه سنگین به استثنا حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی پرداخت و گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است؛ همچنین تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا تصریح کرد: تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه از مسیر (جنوب به شمال) محور تهران – فیروزکوه – قائم شهر و بالعکس ممنوع است؛ همچنین تردد انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه از مسیر (شمال به جنوب) ممنوع خواهد بود.

محدودیت تردد در محورهای رشت ـ قزوین و آستارا - اردبیل

وی افزود: در محور آستارا – اردبیل و بالعکس تردد همه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه ممنوع است.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: در محور قدیم رشت– قزوین و بالعکس تردد کلیه کامیون و تریلر به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز جمعه و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای شنبه و یکشنبه در محور مذکور ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و با توجه به شرایط ترافیکی محورها هرگونه تغییر در ساعت و با نحوه اجرا محتمل خواهد بود.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106873

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر