اعمال محدودیت ترافیکی حوالی نمایشگاه کتاب

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در خیابان قنبرزاده و برخی از خیابان‌ها و معابر، پلیس برای کاهش ترافیک مجبور به بستن مقطعی می‌شود و خودروها را هدایت می‌کنند تا از کمی جلوتر دور بزنند.

اعمال محدودیت ترافیکی حوالی نمایشگاه کتاب

سرهنگ محمد رازقی در خصوص اعمال محدودیت‌ها توسط پلیس در برخی معابر برای کنترل ترافیک و تقسیم بار ترافیکی توضیح داد.

سرهنگ محمد رازقی گفت: در خیابان قنبرزاده به دلیل اشباع شدن پارکینگ‌ها، بار ترافیکی از این خیابان به اصطلاح پس می‌زند و بزرگراه شهید سلیمانی را درگیر می‌کند و به تبع آن جنوب به شمال بزرگراه مدرس نیز تحت تأثیر این ترافیک قرار گرفته و آنجا نیز درگیر می‌شود.

سرهنگ رازقی بیان داشت: همچنین اگر در خیابان شهید بهشتی این کار انجام نپذیرد، خیابان علی اکبری و به تبع آن خیابان شهید مطهری و معابر پیرامونی درگیر می‌شوند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: پلیس در برخی مواقع مجبور به این کار می‌شود و با هدایت رانندگان به مسیری در جلوتر، ترافیک را مدیریت می‌کند.

وی گفت: در بحث نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با این موضوع شدیداً درگیر هستیم و حتی از همه جای تهران و سایر مناطق نیروی کمکی به این محل فرستاده و تا پایان ترافیک در آنجا حضور دارند.

سرهنگ رازقی اظهار کرد: در بحث نمایشگاه کتاب در حال مدیریت ترافیک محدوده هستیم تا بتوانیم روانی ترافیک را شاهد باشیم و راه مسدود نگردد و مردم بتوانند از این نمایشگاه استفاده نمایند.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 87511

ارسال نظر