جنایت خونین در یک عروسی

مرد افغانستانی و برادرش پس از ارتکاب قتل در یک مراسم عروسی مخفیانه از کشور خارج شدند، اما متهم اصلی وقتی پس از ۶ سال به ایران برگشت توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

جنایت خونین در یک عروسی

مرد افغانستانی و برادرش پس از ارتکاب قتل در یک مراسم عروسی مخفیانه از کشور خارج شدند، اما متهم اصلی وقتی پس از ۶ سال به ایران برگشت توسط کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

 ۵ مرداد سال ۹۶ مرگ مرد جوانی در یکی از بیمارستان‌های جنوب پایتخت به بازپرس کشیک قتل اعلام شد. طبق اطلاعات اولیه، این مرد و دوستش در یک مراسم عروسی شرکت کرده بودند اما بنا به دلایلی با دو برادر درگیر و توسط آنها زخمی شده بودند که یکی از آنها در بیمارستان جان باخت.

به گزارش ایران، بدین ترتیب تحقیقات از سوی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت آغاز شد و پاتوق‌ها و محل سکونت و مخفیگاه‌های متهمان را زیر نظر گرفتند، اما مشخص شد که دو برادر پس از این جنایت مخفیانه به کشور خود پ

به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، پلیس بین‌الملل برای دستگیری دو برادر فراری وارد عمل شد. بررسی‌ها با گذشت ۶ سال از جنایت ادامه داشت تا اینکه یکی از اقوام مقتول به اداره پلیس رفت و ردی از برادران فراری در اختیار مأموران قرار داد. به‌ دنبال اظهارات مرد جوان، کارآگاهان جنایی تهران پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس امیرحسین علیمردان، راهی اصفهان شده و یکی از متهمان فراری را دستگیر کردند.

متهم برای تحقیقات به اداره آگاهی تهران منتقل شد، وی در تحقیقات اولیه مدعی شد که در عروسی حضور نداشته است و زمانی که با تصاویرش که توسط دوربین‌های مداربسته تالار عروسی گرفته شده بود مواجه شد، به قتل اعترف کرد و گفت: مقتول پسر دایی‌ام بود، برادرم سعید با او همیشه کری‌خوانی داشت و مدام باهم کل‌کل می‌کردند.

او ادامه داد: از طرفی برادرم مدتی بود که به دختری به نام فهیمه دل بسته بود و قرار بود با هم ازدواج کنند. فهیمه به دعوت خانواده مقتول در مراسم عروسی شرکت کرده بود. سعید، زمانی که متوجه شد فهیمه در مراسم شرکت کرده، عصبانی شد و گفت چرا باید دختر مورد علاقه و همسر آینده‌اش در مراسم عروسی شرکت کند که دشمنش هم آنجاست. سر همین موضوع برادرم به عروسی رفت و با مقتول درگیر شد اما چاقو خورد.

وی ادامه داد: وقتی برادرم زخمی به سراغم آمد از این موضوع ناراحت و عصبانی شدم و به سراغ مقتول رفته و با آنها درگیر شدیم. بعد از جنایت به صورت مخفیانه به افغانستان فرار کردیم و بعد از سال‌ها با این تصور که آب‌ها از آسیاب افتاده است به ایران برگشتم و به خانه خواهرم در اصفهان رفتم و همان شهر هم مشغول به کار شدم.

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در رابطه با این خبر گفت: به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران متهم در اختیار کارآگاهان جنایی قرار گرفت و تحقیقات برای دستگیری برادرش ادامه دارد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101133

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر