قیمت پراید پرید، تیبا از کوییک گران‌تر شد! | قیمت خودروها

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده به ضرورت ایجاد تعاونی‌های شبکه‌ای برای تامین زنجیره ارزش محصولات زنان سرپرست خانوار تاکید کرد.

قیمت پراید پرید، تیبا از کوییک گران‌تر شد! | قیمت خودروها

قیمت خودرو  وارد چهارمین روز صعودی خود شد و بیشتر محصولات افزایش قیمت را تجربه کردند. اما بیشترین رشد قیمت مربوط به کدام خودروست؟

قیمت خودرو از روز سه‌شنبه هفته گذشته وارد روند افزایشی شده است و گویا بازار قصد ندارد تا از روندی که آغاز کرده کوتاه بیاید.

با توجه به نمودار افزایش قیمت‌ها، اکثر خودروهای داخلی طی دو روز ابتدایی این هفته افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.

قیمت خودروهای داخلی

مطابق با قیمت‌های اعلامی وبسایت کارنامه، بازار خودروهای داخلی امروز هم روند افزایشی را در پیش گرفت و اکثر محصولات داخلی شامل افزایش قیمت شدند.

تیبا از کوییک گران‌تر شد!

کوییک دنده‌ای S، هاچ‌بک نسبتاً پرفروش سایپا امروز نیز همانند دیروز به روند افزایشی خود ادامه داد و با یک میلیون تومان افزایش قیمت به عدد  348 میلیون تومان برای خرید و فروش در بازار رسید.

قیمت تیبا صندوقدار و هاچبک نسبت به روز گذشته حوالی ۵ میلیون تومان گران شد.

بر این اساس قیمت تیبا دو صفر مدل ۱۴۰۰ امروز به ۳۴۵ میلیون تومان رسیده است و قیمت کوییک آر صفر ۱۴۰۲ امروز ۳۳۰ میلیون تومان است.

بنابراین درحال حاضر تیبا که خط تولیدش متوقف شده ۱۵ میلیون تومان از کوییک گرانتر شده است!

در جدول زیر قیمت روز انواع تیبا را در بازار مشاهده می‌کنید

برند مدل(سال ساخت) کارکرد (کیلومتر) قیمت (تومان)
هاچ بک EX ۱۴۰۱ | با رینگ فولادی - سایپا صفر   ۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰
هاچ بک EX ۱۴۰۱ | با رینگ فولادی - سایپا صفر  (کارخانه) ۱۲۷,۱۱۷,۰۰۰
هاچ بک EX ۱۴۰۰ | با رینگ فولادی - سایپا صفر   ۳۲۵,۰۰۰,۰۰۰
صندوق دار SX بنزینی ۱۴۰۱ | سایپا صفر   ۳۳۵,۰۰۰,۰۰۰
صندوق دار SX بنزینی ۱۴۰۱ | سایپا صفر  (کارخانه) ۱۲۰,۱۰۷,۰۰۰
صندوق دار SX بنزینی ۱۴۰۰ | با رینگ فولادی - سایپا صفر   ۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰
تیبا دو پلاس ۱۴۰۰ | سایپا صفر ۳۴۵,۰۰۰,۰۰۰

پژو پارس LX TU۵، سدان کهنه‌کار، اما محبوب ایران خودرو نیز امروز با پنج میلیون تومان افزایش قیمت با قیمت نهایی 605 میلیون در بازار امروز حضور پیدا کرد.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای، پرفروش‌ترین هاچ‌بک ایران خودرو نیز امروز با هفت میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت نهایی 625 میلیون در بازار امروز خرید و فروش شد.

ریزش ناگهانی قیمت پراید در بازار

قیمت پراید وانت صفر مدل ۱۵۱ پلاس حوالی ۲۵۵ میلیون تومان اعلام شده است که در کمتر از دو هفته ۱۵ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت پراید طی هفته‌های گذشته ریزشی شده است. بر اساس قیمت روز محصولات سایپا قیمت پراید هاچبک مدل ۱۱۱ SE امروز به ۳۲۵ میلیون تومان رسیده است.

همچنین قیمت پراید وانت صفر مدل ۱۵۱ پلاس حوالی ۲۵۵ میلیون تومان اعلام شده است که در کمتر از دو هفته ۱۵ میلیون تومان ارزان شده است. قیمت پراید صفر ۱۵۱ SE نیز ۱۰ میلیون کاهش یافته است. قیمت پراید کارکرده مدل ۱۱۱ نیز ۲۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت پراید صندوقدار با ۱۵۰ هزارکارکرد حوالی ۱۸۵ میلیون تومان اعلام شده است.

پراید 131، اقتصادی‌ترین سدان بازار خودروی ایران امروز با پنج میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته با قیمت نهایی 315 میلیون تومان در بازار معامله شد.

در جدول زیر قیمت روز انواع خودرو پراید در بازار آزاد را مشاهده می‌کنید.

قیمت پراید

قیمت خودروهای مونتاژی

بازار خودروهای مونتاژی نیز امروز در رقابت با خودروهای داخلی عقب نماند و عمده محصولات این بازار نیز روند افزایشی را تجربه کردند.

جک J۴ آپشنال، ارزان‌ترین سدان مونتاژی کرمان موتور امروز جزو دسته پرچم‌داران افزایش قیمت بود و با 15 میلیون تومان افزایش قیمت به قیمت نهایی 735 میلیون تومان رسید.

مطالعه بیشتر:قیمت خودرو 7 مرداد 1402/ ثبات قیمتی ادامه دار خواهد بود؟

چری آریزو ۵IE جدید توربو، سدان چابک و نسبتاً پرقدرت مدیران خودرو امروز با 35 میلیون تومان افزایش قیمت به قیمت نهایی یک میلیارد و 160 میلیون تومان در بازار آزاد رسید.

جک S۵ نیوفیس، کراس‌اوور محبوب کرمان موتور امروز با 17 میلیون تومان افزایش با قیمت یک میلیارد و 390 میلیون تومان در بازار آزاد معامله شد.

چری تیگو ۷ IE که نسل اول این خودرو در ایران محسوب می‌شود نیز امروز با 17 میلیون تومان افزایش، با عدد نهایی یک میلیارد و 470 میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش شد.

قیمت خودرو 

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته جاری

با توجه به اخبار منتشر شده از سازمان استاندارد در رابطه با منع واردات تعداد عمده‌ای از خودروهای خارجی غیرچینی می‌توان انتظار داشت که بازار خودرو به این روند افزایشی خود ادامه دهد.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99513

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر