اطلاعیه مهم و فوری سایپا برای متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودرو

سایپا یا صدور چند اطلاعیه‌، جزئیات فروش خودرو، واریز وجه برای متقاضیان خرید خودرو از سامانه یکپارچه، فروش‌ فوق‌العاده و شرایط ثبت‌نام خودروهای خود در سامانه یکپارچه را اعلام کرد.

اطلاعیه مهم و فوری سایپا برای متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودرو

سایپا چند اطلاعیه جدید صادر کرد. گروه خودروسازی سایپا جزئیات ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد. گروه خودروسازی سایپا، در اطلاعیه‌ای، جزئیات واریز وجه برای متقاضیان خرید خودرو در سامانه یکپارچه را اعلاک کرد. گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش‌فروش و ثبت‌نام قسطی خودروهای خود را اعلام کرد. گروه خودروسازی سایپا برای متقاضیان خرید و ثبت‌نام چند خودروی خود در مرحله اول و دوم ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش خودرو توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اطلاعیه مهم سایپا | شرایط فروش فوری و ثبت‌نام بدون قرعه‌کشی سایپا اعلام شد

سایپا با صدور چند اطلاعیه، جزئیات پیش فروش، فروش فوری، قیمت جدید خودرو درب کارخانه و شرایط ثبت‌نام خودروهای سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودرو را اعلام کرد. آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها درباره فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش، قیمت و اخبار خودرویی مربوط به گروه خودروسازی سایپا را در عرشه آنلاین بخوانید.

اطلاعیه مهم سایپا برای متقاضیان خرید خودروی شاهین

گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از روز یکشنبه «۲۵ تیر ماه ۱۴۰۲» امکان واریز وجه علی الحساب برای منتخبان مادر که اولویت دریافت خودروی شاهین در پاییز و زمستان ۱۴۰۲ دریافت کرده‌اند و از سوی سایپا پیامک دریافت کرده‌اند، فراهم شده است.

برای متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در دومین مرحله فروش یکپارچه خودروها برای خودروی شاهین ثبت درخواست کرده و با موعد تحویل پاییز و زمستان به گروه خودروسازی سایپا معرفی شده‌اند، روز گذشته (شنبه ۲۴ تیر ماه) پیامک واریز توسط شرکت ارسال شده است.

برای مشتریان این مرحله از روز یکشنبه «۲۵ تیرماه 1402» امکان واریز وجه مبلغ علی‌الحساب فراهم شده است؛ طبیعتا عدم واریز وجه علی‌الحساب خودرو به‌ منزله انصراف از طرح خواهد بود.

متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.

قابل ذکر است که قیمت خودرو قطعی نخواهد بود و مطابق روز تحویل در هفته چهارم آذر الی اسفند ماه سال جاری است و مبالغ درج شده در بخشنامه، مبالغ پیش‌پرداخت علی‌الحساب ۲۱۲ میلیون و ۵۸۳ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

سایپا

اطلاعیه جدید سایپا

سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: امکان واریز وجه برای مادران متقاضی ۳ محصول سایپا فراهم شده است.

در این اطلاعیه آمده است: «از روز چهارشنبه «۲۱ تیرماه 1402» امکان واریز وجه برای منتخبان طرح جوانی جمعیت متقاضی سه محصول کوییک‌ R دنده‌ای، کوییک S و ساینا S که اولویت دریافت در تابستان ۱۴۰۲ اخذ کرده و پیامک دریافت کرده‌اند، فراهم شده است.

برای مادران شرکت‌کننده در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، بخش چهارم موعد تحویل ۹۰ روزه که متقاضی سه محصول کوییک‌ R دنده‌ای، کوییک S و ساینا S هستند و پیامک از سوی گروه خودروسازی سایپا دریافت کرده‌اند، از روز چهارشنبه «۲۱ تیرماه 1402» امکان واریز وجه خودرو مطابق مبالغ مندرج در بخشنامه  ۲۴۸ فراهم شده است.

متقاضیان می‌توانند به منظور واریز وجه صرفاً از طریق سامانه فروش اینترنتی به نشانی saipa.iranecar.com اقدام کنند.»

سایپا

طرح جدید سایپا برای ثبت‌نام و فروش قسطی خودرو

شرکت خودروسازی سایپا، در جدیدترین طرح فروش خود امکان خرید اقساطی کوییک صفر ۱۴۰۲ را در قالب طرح پیش فروش فراهم کرده است.

گروه خودروسازی سایپا در طرحی جدید از فروش قسطی کوییک صفر خبر داده است. در این طرح، قیمت نهایی خودرو در زمان تحویل محاسبه می‌شود.

آنگونه که رسانه‌ها گزارش داده‌اند، متقاضیانی که اردیبهشت سال جاری در سامانه یکپارچه عرضه خودرو نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام کردند و درخواست خودروی کوییک اتوماتیک (پلاس و R) با اولویت زمستان ۱۴۰۲ و کوییک دنده‌ای آر با الویت پاییز ۱۴۰۲ آنها تائید شده است، می‌توانند در جدیدترین ثبت نام سایپا شرکت کنند.

 سایپا امکان خرید اقساطی کوییک صفر ۱۴۰۲ را در قالب طرح پیش فروش فراهم کرده است. اما قیمت کوییک طی ماه گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است و بسیاری از متقاضیان سر دوراهی سختی برای تکمیل ثبت‌نام ماندند.

فروش قسطی کوییک در طرح سایپا مربوط به مدل کوییک دنده‌ای (‌S و R) و کوییک اتوماتیک (پلاس و R) است و همانطور که اشاره شد، این خودروها در قالب طرح پیش فروش سایپا از طریق سامانه یکپارچه عرضه شده‌اند.

متقاضیان برای تکمیل ثبت‌نام کوییک S فعلا باید حدود ۱۳۴ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت پرداخت کنند. اما قیمت این خودرو نسبت به اول خرداد ۵۰ میلیون ریزش داشته است. همچنین قیمت پیش‌فروش کوییک اتوماتیک مدل R، حدود ۱۶۹ میلیون تومان و قیمت کوییک اتوماتیک پلاس نیز در همین حدود است. قیمت این خودرو نیز نسبت به اول خرداد ۸۵ میلیون کاهش داشته است.

متقاضیان خرید کوییک R دنده‌ای نیز باید مبلغ ۱۳۵ میلیون تومان به عنوان پیش پرداخت اولیه واریز می‌کردند. قیمت این مدل نیز نسبت به اول خرداد ۳۵میلیون ارزان شده است.

پس از واریز پیش پرداخت باید منتظر زمان تحویل خودرو بمانید. گروه خودروسازی سایپا در این زمان قیمت نهایی کوییک را طبق روز محاسبه می‌کند تا مرحله آخر واریز را انجام دهید.

در جدول زیر قیمت خودروهای کوییک صفر آمده است.

سایپا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 97562

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر