خبر خوش سایپا برای متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودرو

سایپا جزئیات فروش فوری، پیش‌فروش، ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه، تولید خودروهای جدید و زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی خود را اعلام کرد.

خبر خوش سایپا برای متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودرو

سایپا اطلاعیه‌های جدیدی صادر کرد. تولید خودروهای جدید در دستورکار سایپا قرار گرفته است. شرایط پیش‌فروش و ثبت‌نام خودروهای سایپا و زمان تحویل خودروهای ثبت‌نامی سایپا اعلام شد. سایپا جزئیات پیش‌فروش و ثبت‌نام خودروهای خود را اعلام کرد. جزئیات عرضه و فروش خودروهای وارداتی توسط سایپا اعلام شد. گروه خودروسازی سایپا جزئیات پیش‌فروش و ثبت‌نام خودروهای خود و همچنین، ثبت‌نام خودروهای وارداتی را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: جزئیات دومین طرح فروش یک خودروی سایپا در سال ١۴٠٢+ جزییات

آخرین اخبار و جزئیات در خصوص اطلاعیه‌ها و ثبت‌نام خودروهای سایپا را در عرشه آنلاین بخوانید.

سایپا

تولید خودروهای جدید و اطلس سایپا

مدیرعامل سایپا گفت: تولید محصولات متنوعی در دستور کار قرار گرفته به نحوی که خودرو اطلس در طول ۱۶ ماه به مرحله تولید انبوه رسید و مصرف سوخت موتور در آن ۷ درصد کاهش و ۱۲ درصد راندمان موتور افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای متقاضیان ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو و سایپا

محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به جذابیت صنعت خودرو گفت: صنعت خودرو در جهان سومین صنعت بزرگی است که بیش از ۳ هزار میلیارد دلار در آن گردش مالی وجود دارد. سهم این صنعت در اقتصاد جهانی ۱۰ درصد است که باعث اشتغال ۶۰ میلیون نفر در جهان شده است. بیشترین صادرات خودرو کشور‌های صنعتی همچون ژاپن و آلمان را شامل می‌شود و بر همین اساس این صنعت برای همه کشور‌ها مهم و جذاب است.

او افزود: در سال ۲۰۲۲ حدود ۸۵ میلیون دستگاه خودرو در جهان تولید شده است؛ البته ظرفیت تولید جهانی بیش از این تعداد است که بر این اساس میلیارد‌ها دلار سرمایه سربار جذب نشده وجود دارد و لذا بسیاری از خودروسازان بزرگ دنیا برای جذب این مبلغ هنگفت تلاش‌های متعددی در سایر کشور‌های دنیا جهت عدم شکل گیری این صنعت و جذب آن به نفع خود انجام می‌دهند.

تیموری تصریح کرد: در سال ۲۰۲۲ سهم بازار خودرو‌های الکتریکال (تمام برقی و هیبریدی) ۱۳ درصد تولید کل خودرو در دنیا بوده است که نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۱ رشدی بیش از ۵۰ درصد حاصل شده است. کشور چین با داشتن بزرگترین مجموعه خودروسازی توانسته با ایجاد همکاری با خودروسازان بزرگ دنیا در این خصوص فعالیت خوبی داشته باشد.

او با اشاره به موضوع این کنگره در حوزه صنعت خودرو گفت: اگر بخواهیم ویژگی (NVH) که نشانگر وضعیت سروصدا و ارتعاشات داخلی و خارجی در خودرو است مدیریت شود باید به سمت ساختار‌های منطقی سازی حرکت کنیم؛ بدین منظور سیستم تعلیق و فرمان که شامل ۲۰ قطعه است باید به نحو مناسبی تولید و بکارگیری شود. در این حوزه خودرو‌های شرکت تویوتا پیشرو هستند و از مزیت ارتعاشات کم و استهلاک پایین برخوردارند.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: عملکرد ارتعاشات و صدا یکی از مهمترین ویژگی‌های خودرو بوده که در داخل خودرو به طور مستقیم روی سرنشین تاثیر گذاشته و در خارج از خودرو عمدتا به صورت صدا و نویز از خودرو خارج می‌شود. کنترل ارتعاشات و صدا در خوردو مستقیما به عملکرد قطعاتی نظیر سیستم تعلیق، دسته موتورها، ضربه گیرها، کمک فنر و... مرتبط است، در همین راستا، خودروی شاهین گروه سایپا با الگو پذیری از یکی از محصولات تویوتا دارای سیستم تعلیق و ترمز مناسب است و اقدامات کیفی بسیار خوبی برای این خودرو تعریف و انجام شده است.

او مبحث دیگر در حوزه صوت و ارتعاشات خودرو را موتور دانست و گفت: یکی دیگر از مهمترین منابع ارتعاشات در خودرو موتور است، فیلتراسون ارتعاشات و جلوگیری از انتقال این ارتعاشات به بدنه و داخل کابین به عهده دسته موتور‌ها است. جهت افزایش فیلتراسیون و کاهش سطح ارتعاشات و صدا بهبود طراحی‌های بهینه به طور دایم در دستور کار قرار دارد و در خصوص خودرو شاهین ۲۴۰ پروژه کیفی در ۱۴ ماه اخیر تعریف شده و شرایط بسیار خوبی برای این خودرو محقق شده است و با توجه به تحریم‌ها و عدم انتقال دانش، نیاز به همراهی دانشگاه‌ها برای بهره گیری از علوم جدید را داریم.

تیموری گفت: به منظور کاهش صدای داخل کابین این خودرو با استفاده از دانش موجود در کشور توانستیم عایق‌هایی در پشت داشبورد تعبیه کنیم که باعث کاهش ورود صدای موتور و سیستم توربو به داخل کابین شده و رضایت مشتریان در این زمینه بسیار چشمگیر بوده است.

او افزود: در حال حاضر محصولات متنوعی در دستور کار قرار گرفته به نحوی که خودرو اطلس در طول ۱۶ ماه به مرحله تولید انبوه رسیده و مصرف سوخت موتور در آن ۷ درصد کاهش و ۱۲ درصد راندمان موتور افزایش یافته است.

تیموری تصریح کرد: خودرو آریا محصول جدیدی است که با دو نمونه موتوربا کاهش مصرف سوخت چشمگیر تولید خواهد شد؛ یک پروژه با موتورهیبریدی میتسوبیشی و حجم ۱.۶ لیتر و مصرف سوخت بسیار پایین و پروژه دیگر با موتور ۲.۰ لیتری که قابل رقابت با سایر خودرو‌های چینی است تولید و عرضه خواهد شد. همچنین خودرو‌های دیگری، چون شاهین اتوماتیک و شاهین پلاس با موتور ۱۶ سوپاپ و مصرف سوخت کمتر و راندمان بالاتر، کادیلا که برگرفته از پلتفرم تندر ۹۰ است، وانت ۲۵۱ با حجم بار ۸۰۰ کیلو و... محصولاتی است که به زودی از سوی گروه خودروسازی سایپا به بازار عرضه می‌شود.

مدیرعامل سایپا تاکید کرد: در خودرو شاهین با پروژه‌های ارتقای کیفی که انجام شده شاخص NVH این خودرو چشمگیر بوده است، همچنین شاخص رضایت کیفیت رشد یافته و به عدد ۷۱۱ افزایش یافته است. علاوه بر این شاخص C۱۰۰ که شاخص عملکرد قطعات است و ارتباط با نویز و ارتعاشات داشته و مراجعه خودرو‌ها به تعمیرگاه در سه ماه اول را بررسی می‌کند برای شاهین در ابتدا ۱۲۵ بوده و در حال حاضر این عدد به ۲۴ رسیده است که کاهش چشمگیری داشته است.

ثبت‌نام خودروهای وارداتی توسط سایپا آغاز شد

معاون بازاریابی سایپا گفت: پس از چهار سال، گروه خودروسازی سایپا عرضه اولین محموله خودرو وارداتی را با چانگان CS۳۵ پلاس آغاز می‌کند.

حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: برای آن دسته از متقاضیانی که در بهمن ماه سال ۱۴۰۱ با فراخوان وزارت صمت نسبت به تعریف حساب وکالتی نزد سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان اقدام کرده و سپس در سامانه یکپارچه عرضه خودرو‌های وارداتی نسبت به ثبت‌نام و انتخاب خودروی چانگان CS۳۵ پلاس اقدام کرده‌اند با اولویت ثبت‌نام هر متقاضی بر اساس سامانه عرضه خودرو‌های وارداتی، امکان واریز وجه و ثبت‌نام بر اساس موجودی خودرو‌های چانگان فراهم می‌شود.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا افزود: با توجه به تعداد خودرو‌های وارداتی موجود در گمرک بر اساس اولویت تعیین شده در سامانه یکپارچه خودرو‌های وارداتی، نسبت به فراخوان واریز وجه و ثبت‌نام هر یک از متقاضیان اقدام خواهد شد. 

متقاضیان مذکور که پس از کنترل محدودیت‌های ثبت‌نامی پیامک اطلاع‌رسانی برای ایشان ارسال می‌شود، از ساعت ۱۴ روز شنبه، مورخ «۱۳ خرداد ماه 1402» می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی https://saipa.iranecar.com نسبت به واریز وجه و ثبت‌نام اقدام نمایند.

معاون بازاریابی و فروش سایپا تاکید کرد: برای سایر متقاضیان طرح خودروی چانگان CS۳۵ پلاس بر اساس اولویت و با ورود خودرو متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم جهت واریز وجه حائزین شرایط، صورت می‌پذیرد.

سایپا

اطلاعیه مهم سایپا

سایپا از آغاز واریز پیش‌پرداخت برای برندگان شاهین در اولویت پاییز ۱۴۰۲ خبر داد.

سایپا برای واریز پیش پرداخت برندگان خودروی شاهین در اولویت پاییز ۱۴۰۲ فراخوان داد.

شرکت سایپا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «به اطلاع نمایندگی‌ها، متقاضیان حائز شرایط در سامانه یکپارچه عرضه خودرو و آن دسته از افرادی که در اردیبهشت ماه سال جاری، نسبت به تغییر سفارش خود از محصولات سایر خودروسازان به محصولات گروه سایپا اقدام کرده‌اند و درخواست تحویل خودروی ایشان در طرح زمستان سال 1402 تایید شده است، می‌رساند، شرایط فروش محصولات به شرح ذیل اعلام می‌شود:

بدیهی است جهت سایر متقاضیان که درخواست ایشان خودروی مذکور نبوده است، متعاقباً اطلاع‌رسانی لازم صورت می پذیرد.

متقاضیان حائز شرایطی کـه پیامـک امکـان واریـز وجـه بـرای ایشـان از طریـق سـامانه گـروه سـایپا ارسـال شده اسـت، مـی‌تواننـد بــا مراجعــه بــه ســایت فــروش اینترنتــی نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.»

زمان تحویل خودروهای سایپا 

کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می‌شود.

حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه تولید گروه خودروسازی سایپا، در فروردین ماه در قیاس با مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد رشد داشته است، افزود: تا پایان این هفته ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل خواهد شد؛ عدد یادشده، بیانگر افزایش ۵۵ درصدی تحویل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته به مشتریان است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه تحویل خودرو به مردم به صورت مستمر طی هفته‌های آتی ادامه خواهد داشت، گفت: از آنجا که تحویل خودرو به مردم، در مقایسه با سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است و ناوگان حمل و نقل نمی‌تواند به سرعت خودرو‌ها را از کارخانه به نمایندگی‌ها منتقل کند، مشتریان می‌توانند جهت تسریع در تحویل خودرو، در صورت تمایل نسبت به ثبت سیستمی درخواست تحویل حضوری به صورت اینترنتی و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی‌های سراسر کشور، اقدام کنند.

کاظمی طرقی با بیان اینکه افزایش تیراژ تولید منجر به افزایش سرعت در تحویل خودرو به متقاضیان شده است، ادامه داد: در صورتی که مشتریان با رویه یاد شده بخواهند خودرو خود را تحویل بگیرند، هزینه حمل بابت تحویل حضوری خودرو بعلاوه بیمه بدنه دو هفته‌ای (بصورت رایگان) به مشتریان تعلق خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در ادامه به امکان واریز وجه برای مشتریان اشاره کرد و گفت: شرایط تمدید واریز وجه برای متقاضیان خرید در سامانه یکپارچه عرضه خودرو که حائز شرایط ثبت نام بوده‌اند، اما موفق به واریز وجه نشده اند فراهم شده است و مشتریان در این خصوص نباید نگرانی داشته باشند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 90701

ارسال نظر