اطلاعیه مهم و فوری ایران خودرو | متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو حتما بخوانند

ایران خودرو با صدور چند اطلاعیه، درباره جزئیات پیش‌فروش، واریز وجه متقاضیان ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه و قیمت جدید چند خودروی خود را اعلام کرد.

اطلاعیه مهم و فوری ایران خودرو | متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو حتما بخوانند

ایران خودرو یک اطلاعیه جدید صادر کرد. ایران خودرو با صدور چند اطلاعیه، درباره جزئیات پیش‌فروش، واریز وجه متقاضیان ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه و قیمت جدید چند خودروی خود را اعلام کرد. ایران خودرو با صدور یک اطلاعیه، جزئیات واریز وجه اولویت پاییز ۱۴۰۲ متقاضیان مرحله اول ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش را اعلام کرد. قیمت جدید خودروهای ایران خودرو اعلام شد. ایران خودرو جزئیات پیش‌فروش و قیمت خودروهای ثبت‌نامی خود را اعلام کرد. ایران خودرو با صدور اطلاعیه‌ای، درباره ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه و قیمت خودروهای ثبت‌نامی توضیحاتی ارائه کرد. ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، تغییرات قیمتی خودروهای خود را اعلام کرد. 

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد + جدول

جزئیات واریز وجه اولویت‌های اعلامی ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: خبر مهم برای مادران و متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو و سایپا

آخرین اخبار و اطلاعیه‌های گروه خودروسازی ایران خودرو درباره پیش‌فروش، ثبت‌نام و قیمت خودرو ایران خودرو را در عرشه‌ آنلاین بخوانید.

ایران خودرو

مهلت واریز وجه اولویت پاییز ۱۴۰۲ محصولات ایران‌ خودرو

ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «برای متقاضیان عادی و مادرانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ را برای چهار محصول ایران‌خودرو ویژه، متقاضیان عادی و دو محصول ویژه مادران کسب کرده‌اند، از روز پنجشنبه «اول تیرماه ۱۴۰۲» به مدت ۱۲ روز، امکان واریز وجه فراهم شده تا مبلغ خودرو را واریز کنند.»

به گزارش عرشه آنلاین، گروه خودروسازی ایران خودرو اعلام کرد: «متقاضیان‌ عادی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت پاییز ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷ دستی، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، سورن‌پلاس دوگانه‌سوز و دناپلاس توربودستی و همچنین متقاضیان طرح جوانی جمعیت (مادران) برای دریافت دو خودروی پژو ۲۰۷ اتوماتیک و سورن‌پلاس دوگانه‌سوز به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک برایشان ارسال شده است، می‌توانند از روز پنجشنبه «اول تیر ماه» تا روز دوشنبه «۱۲ تیر ماه» برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان باید به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.»

موعد تحویل خودروها آذر ماه ۱۴۰۲ و قیمت مطابق بخشنامه و به شرح زیر است:

ایران خودرو

ایران خودرو

اطلاعیه ایران خودرو درباره جزئیات واریز وجه خودروهای ثبت‌نامی در سامانه یکپارچه

ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «در صورت عدم واریز وجه دعوتنامه در مهلت مقرر به هر دلیل، وضعیت قرارداد خودروی ثبت نامی مشتری از جهت نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل، مطابق شرایط روز است. اصطلاحا به این دسته از قراردادها، قرارداد با دعوتنامه منقضی گفته می‌شود.

در صورت منقضی شدن دعوتنامه، شرایط دعوتنامه های منقضی در صورت ابلاغ قیمت ماهانه، طبق روال هرماه و از طریق بخشنامه به نمایندگی های مجاز اعلام می شود. در این صورت مشتری با مراجعه به نمایندگی امکان تعیین قیمت خودرو و تکمیل وجه را خواهد داشت.

همچنین یادآور می شود در صورت عدم مراجعه مشتری برای تعیین تکلیف قرارداد ظرف مدت شش ماه از تاریخ انقضای دعوتنامه به هر دلیل، انصراف از خرید تلقی شده و اصل وجوه پرداختی با احتساب مبلغی معادل درصد سود مشارکت از تاریخ پرداخت تا تاریخ انقضای دعوتنامه به حساب مطالبات مشتری منظور و قابل استرداد خواهد بود.»

قیمت خودروی ۲۰۷ با موتور TU۳ ایران خودرو اعلام شد

همانطور که قرار بود اولین عرضه محصول جدید ایران‌خودرو با نام پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ پس از تعیین قیمت این محصول مشخص شود، این اتفاق افتاده و قیمت این محصول، معادل ۳۲۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تعیین شده است. برای اولین دوره عرضه این خودرو، فراخوان واریز وجه داده شده است.

به گزارش عرشه آنلاین، گروه صنعتی ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «تمامی مدارک و مستندات بهای تمام شده تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ به نهادهای مرتبط قیمت‌گذاری ارسال شده و به محض اعلام قیمت، فراخوان دعوت از مشتریان برای تکمیل وجه و تحویل خودرو آغاز خواهد شد.»

حال این موضوع محقق شده و قیمت این محصول طبق بخشنامه ارسالی برای متقاضیان مرحله نخست فروش یکپارچه خودروهای داخلی که نوبت تخصیص خودروی ۲۰۷ با موتور TU۳ آن‌ها بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ تعیین شده است، نهایی شده است.

قیمت این محصول جدید ایران‌خودرو ۳۲۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است.

با مشخص شدن قیمت این محصول، برای متقاضیان عادی و مادرانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ را برای خودروی پژو ۲۰۷ TU۳ کسب کرده‌اند، از روز چهارشنبه «۱۷ خرداد ماه 1402» به مدت ۱۲ روز، تا روز یکشنبه «۲۸ خرداد ماه 1402» امکان واریز وجه فراهم شده است تا مبلغ خودرو را واریز کنند.

مشخصات فنی این محصولات نیز توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو منتشر شده است که به شرح زیر است:

«همانطور که از نام این تیپ پیداست، در این نسخه پیشرانه TU۳ جایگزین TU۵ شده است؛ موتور ۱.۴ لیتری (۱/۳۶۰ سی سی) و هشت سوپاپ با توان تولید نهایت قدرت ۷۵ اسب بخار (در دور ۵/۳۰۰ rpm) و نهایت گشتاور ۱۱۸ نیوتن متر (در دور ۳/۴۰۰ rpm) دارد.»

ایران خودرو

شرایط ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه

ایران‌خودرو شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات این شرکت را جهت بخش سوم اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ با موعد تحویل شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرد.

ایران‌خودرو شرایط پیش‌فروش برخی از محصولات این شرکت را صرفاً جهت بخش سوم اولویت‌های تابستان 1402 با موعد تحویل شهریور 1402 به شرح ذیل اعلام کرد.

در اطلاعیه ایران خودرو آمده است: 

«متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت تابستان به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران‌خودرو پیامک ارسال شده است، می‌توانند در این بخشنامه ثبت نام کنند.

در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.»

ایران خودرو

شرایط تحویل زودتر از موعد خودروهای ثبت‌نامی ایران خودرو

ایران‌خودرو در اطلاعیه‌ای جدید شرایط تحویل زودتر از موعد برای برخی مشتریان محصولات خانواده پارس با اولویت‌های طرح عادی تابستان ۱۴۰۲ را فعال کرده تا متقاضیان در صورت تمایل ظرف ۱۰ روز واریز وجه کنند.

ایران‌خودرو در اطلاعیه خود اعلام کرده است که شرایط تحویل زودتر از موعد برای برخی مشتریان خانواده پارس با اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲ به صورت اختیار ایجاد شده است تا در صورت تمایل، مشتریان می‌توانند ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به واریز وجه اقدام کنند. 

مراتب از طریق پیامک به واجدان شرایط اولویت تابستان اطلاع‌رسانی شده است؛ در صورت عدم تمایل مشتریان، شرایط برای خودروی ثبت‌نامی ایشان متعاقبا اعلام خواهد شد.

ایران خودرو

قیمت خودروی دنا پلاس ایران خودرو کاهش یافت

سرانجام پس از کشمکش‌های فراوان بین ایران خودرو و مشتریان در مورد قیمت خودروی دناپلاس، شورای رقابت قیمت‌های اصلاح شده این محصول را به ایران خودرو اعلام کرد و این شرکت قیمت دناپلاس را در اطلاعیه‌ای اعلام خواهد کرد.

به‌ دنبال تغییر قیمت ۲۸ محصول ایران خودرو با توجه به افزوده شدن استانداردهای اجباری، در ظاهر دعوتنامه‌هایی که برای برخی مشتریان ارسال شده با کم و زیاد کردن قیمت‌ها مدل بالاتر فاکتور شده است؛ بر اساس مصوبه فروردین ماه شورای رقابت، قیمت خودروی دناپلاس ۲۸۱ میلیون و ۴۳۷ هزار و ۴۳۸ تومان تعیین شده بود که پس از مصوبه دوم (پس از اصلاح قیمت‌ها/مصوبه ۱۶ خرداد ماه) مقرر شد که ۴۳ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۳۹۴ تومان از قیمت این خودرو کاسته و قیمت نهایی این خودرو ۲۳۷ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۴۴ تومان فاکتور شود.

از سوی دیگر قیمت دناپلاس توربو بر اساس مصوبه فروردین ماه شورای رقابت، ۳۹۰ میلیون و ۹۸۴ هزار و ۸۶۵ تومان تعیین شده بود که پس از مصوبه دوم (پس از اصلاح قیمت‌ها/مصوبه ۱۶ خرداد ماه) مقرر شد که ۱۷ میلیون و ۹۸۲ هزار و ۶۱۷ تومان به قیمت این خودرو افزوده شود. بنابراین قیمت نهایی این خودرو ۴۰۸ میلیون و ۹۶۷ هزار و ۴۸۲ تومان نهایی می‌شود.

بر این اساس، آخرین اخبار از این حکایت دارد که شورای رقابت قیمت دنا پلاس را به این گروه خودروسازی اعلام کرده و قرار است ایران خودرو قیمت این خودرو را در اطلاعیه‌ای اعلام کند. بر اساس شنیده ها قیمت قبلی اعلامی ۴۱۰ میلیون تومان (حدودی) و قیمت اصلاح شده توسط شورای رقابت (قیمت نهایی) ۳۴۷ میلیون تومان اعلام شد.

خبرنگار: فرزانه هاشمیان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 93502

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر