اطلاعیه مهم ایران خودرو | متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو بخوانند

ایران خودرو با صدور اطلاعیه‌ای، شرایط فروش فوری و پیش‌فروش جدید، ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه و قیمت خودروهای ثبت‌نامی را اعلام کرد.

اطلاعیه مهم ایران خودرو | متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو بخوانند

ایران خودرو یک اطلاعیه جدید صادر کرد. ایران خودرو جزئیات پیش‌فروش و قیمت خودروهای ثبت‌نامی خود را اعلام کرد. ایران خودرو با صدور اطلاعیه‌ای، درباره ثبت‌نام خودرو در سامانه یکپارچه و قیمت خودروهای ثبت‌نامی توضیحاتی ارائه کرد. قیمت خودروهای ایران خودرو افزایش می‌یابند. فهرست جدید قیمت خودروهای ایران خودرو منتشر شد. ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، تغییرات قیمتی خودروهای خود را اعلام کرد. جزئیات افزایش قیمت خودروهای ایران خودرو اعلام شد.

آخرین مهلت ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش ایران خودرو اعلام شد. جزئیات واریز وجه اولویت‌های اعلامی مرحله اول ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه اعلام شد.

بیشتر بخوانید: خبر مهم برای مادران و متقاضیان خرید و ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو و سایپا

آخرین اخبار و اطلاعیه‌های گروه خودروسازی ایران خودرو درباره پیش‌فروش، ثبت‌نام و قیمت خودرو ایران خودرو را در عرشه‌ آنلاین بخوانید.
ایران خودرو

اطلاعیه ایران خودرو درباره قیمت جدید 29 خودرو

با توجه به مصوبه شورای رقابت مبنی بر تغییر قیمت محصولات شرکت ایران خودرو، لیست قیمت جدید محصولات این شرکت برای اجرا، از اول تیرماه ۱۴۰۲ منتشر شد.

ایران خودرو در اطلاعیه‌ای، لیست جدید قیمت 29 خودرو را اعلام کرد. در این لیست، قیمت بهای کارخانه درج شده است که به آن مبالغ مالیات، بیمه، شماره گذاری و سایر موارد قانونی اضافه می‌شود.

ایران خودرو

افزایش قیمت خودروهای ایران خودرو

ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که قیمت محصولات و خودروهای این گروه خودروسازی افزایش می‌یابد.

با توجه به افزوده شدن استانداردهای اجباری و اختیاری از تیر ماه، قیمت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو مشمول تغییرات قیمتی شده است؛ بر این اساس با تصویب شورای رقابت نسبت به مصوبه افزایش قیمت فروردین ماه، قیمت ۲۵ محصول افزایش یافت، اما قیمت سه محصول این شرکت درب کارخانه، کاهش پیدا کرده است.

جدولی از لیست جدید قیمت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو منتشر شده است.

ایران خودرو

ایران خودرو در این خصوص اعلام کرده است:

«پیوست مصوبه جلسه ۵۷۴ شورای رقابت تاریخ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲، با موضوع بررسی قیمت ناشی از تغییرات اجباری و اختیاری استانداردها، کد کلاس و تغییرات قیمتی بر روی این محصول اعمال خواهد شد  و احتمالا از ابتدای تیر ماه، محصولات با تغییرات قیمتی مطابق جدول زیر عرضه خواهند شد.

بدین ترتیب، از ۲۸ محصول از سبد محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، قیمت سه محصول دنا پلاس رینگ فولادی ۴۳ میلیون و ۸۶۱ هزار و ۳۹۴ تومان، پژو ۲۰۷ موتور TU۳ بالغ بر ۱۰ میلیون و ۵۶۹ هزار تومان و پژو۲۰۷ دستی شش میلیون و ۳۵ هزار و ۲۰۵ تومان ارزان‌تر شده؛ اما قیمت ۲۵ محصول دیگر مشمول افزایش قیمت شده است.

گفتنی است که بر اساس جدول ارائه شده از سوی دفتر صنایع خودرو وزارت صمت در فروردین ماه سال جاری، زمانبندی اجرای استاندارهای ۸۵ گانه به تفکیک گروه‌های خودرویی اعلام شد که طبق آن، استانداردهای جدید برای گروه خودروهای سواری (گروه خودرویی M۱) تعریف شده و نهایت زمان اجرایی شدن آن‌ها تیر ماه ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده است؛ بنابراین ضروری است که خودروها تا پایان تیر ماه، بتوانند تمام موارد استانداردهای ۸۵گانه را پاس کنند.

بنابراین با توجه به الزام تولید تمام محصولات بر اساس استانداردهای اجباری جدید از ابتدای تیرماه، اطلاعات و آمار بر اساس اعمال استانداردهای جدید خودرو و  تغییرات فنی خودروها بر روی محصولات، توسط گروه صنعتی ایران‌خودرو به شورای رقابت ارسال و اعلام شد؛ با توجه به تصویب تغییرات قیمت، از ابتدای تابستان امسال، تغییرات قیمتی اعمال و محصولات با قیمت جدید عرضه خواهند شد.»

خبر مهم برای مادران و متقاضیان ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو در سامانه یکپارچه

برای متقاضیان عادی و مادرانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها، بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ را برای خودروی پژو ۲۰۷ TU۳ کسب کرده‌اند، از روز چهارشنبه «۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲» به مدت ۱۲ روز «تا روز یکشنبه ۲۸ خرداد ماه ۱۴۰۲» امکان واریز وجه فراهم شده تا مبلغ خودرو را واریز کنند.

متقاضیانی که در مرحله نخست فروش یکپارچه خودروها از طریق سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به عنوان بخش سوم اولویت تابستان ۱۴۰۲ برای دریافت خودروی پژو ۲۰۷ TU۳، به گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام و توسط این گروه صنعتی، پیامک ارسال شده است، می‌توانند از روز «چهارشنبه ۱۷ خرداد ماه» تا روز یکشنبه «۲۸ خرداد ماه» برای واریز وجه خودروی خود، مطابق بخشنامه اقدام کنند.

اولویت‌های اعلامی، مجاز به ثبت‌نام در خودروی انتخابی در سامانه یکپارچه در این دوره، هستند و تغییر خودرو امکان‌پذیر نیست.

متقاضیان می‌بایست به منظور خرید محصولات ایران‌خودرو صرفاً از طریق سامانه ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند.

ایران خودرو


 

ایران خودرو

قیمت این محصولات قطعی و ۳۲۳ میلیون و ۸۰۳ هزار و ۷۰۰ تعیین شده است.

جزئیات این بخشنامه برای متقاضیان عادی از این لینک و برای مادران از این لینک قابل مطالعه است.

اطلاعیه جدید ایران خودرو

ایران خودرو اعلام کرد: پس از قیمت‌گذاری محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد.

ایران خودرو در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «پس از قیمت گذاری محصول پژو ۲۰۷ با موتور TU۳، تحویل به مشتریان آغاز خواهد شد. براساس این گزارش، تمامی مدارک و مستندات بهای تمام شده تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ به نهاد‌های مرتبط قیمت گذاری ارسال شده و به محض اعلام قیمت، فراخوان دعوت از مشتریان برای تکمیل وجه و تحویل خودرو آغاز خواهد شد.

تولید پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ در حال انجام بوده و تعهدات سررسید شده نیز آماده واگذاری است و به محض اعلام قیمت، نسبت به ایفای تعهدات و واگذاری خودرو‌ها اقدام خواهد شد.»

ایران خودرو

پیش فروش جدید ایران خودرو آغاز شد

ایران خودرو اطلاعیه جدیدی درباره پیش فروش خودروهای خود صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «به اطلاع متقاضیان می‌رساند پیرو بخشنامه‌های ۴۵۸۱ و ۴۵۸۳، پیش فروش برخی از محصولات شرکت ایران خودرو ویژه متقاضیان عادی باقیمانده اولویت‌های تابستان ۱۴۰۲، برای برخی از متقاضیانی که اخیراً معرفی شده اند، به شرح جدول ذیل اعلام می‌گردد. لذا مشتریان واجد شرایط که پیامک فراخوان برای آنها ارسال می گردد می توانند به مدت ۱۰ روز از تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ لغایت ۱۴۰۲/۰۳/۲۰ نسبت به واریز وجه اقدام نمایند.

تاکید می‌گردد که کلیه شرایط عمومی و اختصاصی عیناً مطابق شرایط اعلام شده در بخشنامه های ۴۵۸۱ و ۴۵۸۳ بوده و هدف از ارسال این بخشنامه اطلاع رسانی در خصوص فراخوان تکمیلی اولویت های اعلام شده قبلی است.»

ایران خودرو

دیگر رسانه ها

کدخبر: 91380

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر