اطلاعیه قطعی گاز

روابط عمومی شرکت گاز در خصوص قطع گاز شهری در برخی مناطق چند شهر کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه قطعی گاز

قطعی گاز، آب و برق در روزهای اخیر افزایش یافته است. اطلاعیه‌ای درباره قطعی گاز در چند شهر ایران صادر شد. روابط عمومی شرکت گاز در خصوص قطعی گاز شهری و افت فشار گاز در برخی شهرهای کشور اطلاعیه‌ای صادر کرد. شرکت گاز با صدور چند اطلاعیه، از قطعی گاز در نقاطی از چند شهر کشور خبر داد و در خصوص زمان و علت قطعی گاز توضیحاتی ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: اطلاعیه قطعی گاز در تهران

در اطلاعیه قطعی گاز شرکت گاز، از مردم خواسته شده است با رعایت نکات ایمنی، شیر اصلی بعد از کنتور را بسته و از دستکاری کنتور و رگالتور خودداری کنند و از شهروندان تقاضا شده در تاریخ و ساعات مذکور، ضمن رعایت نکات ایمنی، شیر‌های وسایل گازسوز خود را به صورت بسته نگه دارند.

قطعی گاز

اطلاعیه قطعی گاز در شیراز

روابط عمومی شرکت گاز فارس اعلام کرد: در نقاطی از شیراز در روزهای پنجشنبه «۲۵ خرداد ماه ۱۴۰۲» و شنبه «۲۷ خرداد ماه ۱۴۰۲»، برای ساعاتی جریان گاز قطع خواهد شد.

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از شرکت گاز فارس، روابط عمومی شرکت گاز فارس، طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که صبح روز پنجشنبه، «۲۵ خرداد ماه 1402»، در بخشی از شیراز و روز شنبه «۲۷ خرداد ماه 1402» در بخش دیگری از این کلانشهر، به دلیل تعمیرات، جریان گاز قطع خواهد شد.

ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح به دلیل انجام عملیات تعمیرات شبکه گازرسانی در محدوده بلوار هفت‌تنان، کوچه ۲۳ و فرعی‌های منشعب، جریان گاز به مدت سه ساعت قطع خواهد بود.

براساس این گزارش، روز شنبه «۲۷ خرداد ماه/م از ساعت ۸ صبح به مدت ۶ ساعت، جریان گاز در ضلع شمالی خیابان قدوسی شرقی، حدفاصل میدان مطهری تا کوچه ۶ این خیابان، حدفاصل چهارراه ستارخان تا میدان مطهری و ضبع شمالی بلوار قدوسی غربی، حدفاصل میدان مطهری تا خیابان حقیقت، قطع خواهد شد.

شرکت گاز ضمن عذرخواهی، از مشترکان درخواست کرده است که تمهیدات لازم برای پیشگیری از بروز مشکل، در ساعات قطع جریان گاز، برنامه‌ریزی داشته باشند.

قطعی گاز

اطلاعیه قطعی گاز در خمین

اداره گاز شهرستان خمین در اطلاعیه‌ای از قطع جریان گاز بعضی از مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین و به نقل از شرکت گاز خمین، در این اطلاعیه آمده است: «به علت عملیاتی ضروری جریان گاز در بعضی از مناطق روستایی شهرستان خمین از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۴ عصر به شرح زیر قطع خواهد شد.

الف) بخش مرکزی شامل روستاهای چوگان، چنار، جباده، سده حمزه‌لو، جهان قلعه، سرکوبه، خیزاب، سیان سفلی، سیان علیا، آشیانه سفلی، امامزاده ورچه و خشتیجان.

ب) بخش کمره شامل روستاهای ورچه، ده شور و مزارع.»

اداره گاز شهرستان خمین از مشترکین گرامی تقاضا کرد در تاریخ و ساعات مذکور، ضمن رعایت نکات ایمنی شیر‌های وسایل گازسوز خود را به صورت بسته نگه دارند.

اطلاعیه قطعی گاز در یاسوج

شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: گاز مناطقی از شهر یاسوج قطع می‌شود.

بر اساس اطلاعیه شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد، گاز روستاهای سروک، اکبر آباد و نجف به دلیل توسعه شبکه گازرسانی از ساعت ۸ صبح فردا، به مدت ساعت ۱۰ ساعت قطع می‌شود.

در این اطلاعیه از مشترکان خواسته شده در طول مدت قطع گاز از دستکاری تجهیزات گازرسانی خودداری کنند.

همچنین شهروندان ضمن پیش‌بینی تمهیدات لازم شیرگاز بعد از کنتور منزل خود را بسته نگه دارند و تا وصل مجدد گاز توسط ماموران این شرکت از دستکاری سیستم‌های گازرسانی خودداری کنند.

در پایان این اطلاعیه آمده است: «مشترکان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۱۹۴ تماس بگیرند.»

اطلاعیه قطعی گاز در کمالشهر کرج

شرکت گاز البرز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: گاز شهری قسمتی از کمالشهر کرج قطع می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: «شرکت گاز استان البرز در نظر دارد به منظور توسعه شبکه، گاز شهری قسمتی از کمالشهر را قطع کند.

شرکت گاز استان البرز در نظر دارد نسبت به قطع گاز شهری قسمتی از کمالشهر، بلوار بهشتی، خیابان پاسارگاد در روز سه شنبه تاریخ بیست و سوم خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۰ تا ۱۴ اقدام کند.

از ساکنین درخواست می‌شود تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند. بدیهی است پس از پایان عملیات نسبت به وصل مجدد گاز مشترکین اقدام می‌شود.

شایان ذکر است به منظور رعایت کامل مسائل ایمنی در زمان وصل گاز حضور ساکنان در محل سکونت الزامی است. در صورت نیاز، مشترکین می‌توانند با شماره تلفن ۱۹۴ مرکز امداد گازرسانی تماس حاصل کنند.»

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92304

ارسال نظر