بورس خونین شد | ریزش شاخص بورس ادامه‌دار شد؟

ریزش شاخص بورس ادامه‌دار شد و شاخص کل بورس امروز ۶۳ هزار و ۶۶۶ واحد افت کرد.

بورس خونین شد | ریزش شاخص بورس ادامه‌دار شد؟

بورس همچنان روند ریزشی دارد. شاخص بورس در روزهای گذشته چندین بار با ریزش شدید مواجه شده است. بورس امروز هم افت سنگینی را تجربه کرد. شاخص کل بورس با افت ۶۳ هزار و ۶۶۶ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۴۶ واحدی ایستاد.

بیشتر بخوانید: ریزش سنگین قیمت دلار یا افزایش شدید قیمت؟ | ارزها از کشور و پول‌ها از بورس خارج می‌شود؟

بیشتر بخوانید: بورس تعطیل می‌شود؟

شنبه (۲۳ اردیبهشت ماه 1402) شاخص کل بورس با افت ۱۷ هزار و ۶۰۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار و ۱۰۴ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۶۳ هزار و ۶۶۶ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۴۶ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۸ هزار و ۷۷۳ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «فملی» و «میدکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شستا»، «ثبهساز» و «خساپا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با اُفت ۲۹ هزار و ۹۰۱ واحدی روی پله ۷۳۴ هزار و ۸۵۲ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۶ هزار و ۵۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۸ هزار و ۷۷۳ هزارمیلیارد تومان رسید.

شاخص فرابورس هم با اُفت ۹۶۴ واحدی روی پله ۲۷ هزار و ۸۶۰ واحدی ایستاد. همچنین حجم معاملات امروز سهام در فرا بورس به تعداد ۳ هزار و ۱۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۵۶۱ میلیارد تومان رسید.

بورس

برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۵۷۰ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلزات اساسی» و «شیمیایی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس

سهام شرکت‌های ما، خکمک، غالبر بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های خمحرکه، خجرخش و خکار بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.

افزایش و کاهش قیمت در فرابورس

سهام شرکت‌های وگستر، فرود و کی بی سی بیشترین افزایش قیمت و سهام گدنا، دتولید و ثالوند بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.

برترین عرضه و تقاضا در بورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، افران و فیروزا یشترین عرضه فروش را نماد‌های خزامیا، ثشاهد و همای در بورس ایران داشتند.

برترین عرضه و تقاضا در فرابورس

بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های آوم رول ۰۶، اعتماد و آوند بیشترین عرضه فروش را نماد‌های آلوم رول ۰۶، دی و ثعمرا در فرابورس ایران داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

نماد‌های افران، اهرم و خساپا بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خساپا و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.

اراد ۱۰۶۴، اراد ۲۱۴، اراد ۳۴۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های خاور، کارا و کرمان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 86956

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر