خبر خوش میرهاشم موسوی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی جزئیات افزایش مبلغ وام قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی را اعلام کرد.

خبر خوش میرهاشم موسوی برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی به ۲۰ میلیون تومان افزایش می‌یابد. جزئیات افزایش مبلغ وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اعلام شد. مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از پیشنهاد افزایش مبلغ وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: پیشنهاد افزایش وام بازنشستگان به هیات مدیره و هیات امنای سازمان ارائه شده تا وام قرض‌الحسنه بازنشستگان از ۱۲ میلیون به ۲۰ میلیون تومان در سال جاری افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: خبر مهم درباره ثبت نام وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان

سید میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره پرداخت وام به بازنشستگان این سازمان اظهار کرد: پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان از اقدامات سازمان تامین اجتماعی محسوب می‌شود که از سال گذشته 35 هزار نفر متقاضی وام قرض‌الحسنه باقی مانده‌اند.

او افزود: طی چند روز گذشته وام این افراد در فرآیند پرداخت قرار گرفته است و برای سال 1402 نیز فرآیند پرداخت وام طی روزهای آینده تکمیل خواهد شد.

موسوی در ارتباط با افزایش مبلغ وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: پیشنهاد افزایش مبلغ وام در سال جاری نیز به هیئت مدیره و هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه داده شده و در صورت تصویب مبلغ وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: پرداخت وام قرض‌الحسنه بازنشستگان در سال گذشته 12 میلیون تومان بود که پیشنهاد شده است که این وام به 20 میلیون تومان افزایش یابد.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 85956

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • اعتراض

        امروز جشنبه 1402/02/17هست متاسفانه هنوز معومات تیر و مرداد ماه سال 1401 به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی سبزدشت بهارستان جاده تهران ساوه را واریز نکردند چرا؟ و هیچ کسی هم متاسفانه پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟

      ارسال نظر