جزئیات تسهیلات و پرداخت وام قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعلام شد

حسین فراتی از پرداخت هزار و ۳۸۵ فقره تسهیلات به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان به صورت قرض‌الحسنه خبر داد.

جزئیات تسهیلات و پرداخت وام قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران اعلام شد

مدیرکل تامین اجتماعی خراسان جنوبی از پرداخت هزار و ۳۸۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی استان خبر داد.

سید حسین فراتی، در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بازنشستگان به عنوان گنجینه‌های تجربه هستند که باید از تجربیات آنان در رشد و توسعه در سازمان استفاده شود، اظهار کرد: در حال حاضر ۲۴ هزار و ۲۳۳ مستمری بگیر دارای پرونده در استان هستند که با افراد تبعی خودشان جمعیتی بالغ بر ۵۲ هزار و ۶۰۲ نفر می‌شوند.

او از پرداخت هزار و ۳۸۵ فقره تسهیلات به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان به صورت قرض‌الحسنه خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۲۵ فقره در ۹ ماهه امسال و ۴۶۰ فقره هم در چهارماهه سوم سال گذشته به بازنشستگان پرداخت شده است.

فراتی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی سازمان برای بازنشستگان، بیان کرد: مرحله مقدماتی المپیاد ورزشی بازنشستگان و مستمری بگیران در رشته‌های دارت، تنیس روی میز، تیر اندازی با تفنگ بادی، شطرنج و شنا در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه مرحله نهایی و مسابقات کشوری که در بهمن ماه سال جاری در استان یزد، با معرفی نفرات برتر در هر رشته برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی ارتقا سطح سواد سلامت، سفرهای زیارتی و سیاحتی از دیگر برنامه‌های سازمان برای مستمری بگیران و بازنشستگان بوده که با همکاری کانون‌های بازنشستگی انجام خواهد شد.

مدیر کل تأمین اجتماعی خراسان جنوبی اظهار کرد: در حال حاضر بیشتر برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی برای این افراد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 63012

ارسال نظر