خبر خوش وزیر کار برای بازنشستگان | جزئیات واریز معوقات و افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

جزئیات واریز معوقات، مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه و افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد.

خبر خوش وزیر کار برای بازنشستگان | جزئیات واریز معوقات و افزایش حقوق بازنشستگان اعلام شد

بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از قول وزیر کار و مسئولان برای افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت ماه خبر داد.

حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران در ارتباط با افزایش حقوق بازنشستگان کارگری در سال جدید گفت: در روزهای اخیر، وزیر کار و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قول موثق دادند که در اردیبهشت افزایش حقوق اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای مستمری‌بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی

بیشتر بخوانید: خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

ایزدان افزود: با توجه به اینکه هر ماه، واریز حقوق بازنشستگان کارگری از بیستم آغاز می‌شود،توقع داریم مقدمات کار قبل از این تاریخ فراهم شود؛ حقوق اردیبهشت بازنشستگان باید افزایش یابد و در عین حال، بایستی مابه‌التفاوت فروردین همراه با مستمری اردیبهشت پرداخت شود.

ایزدان تاکید می‌کند: پیگیری‌های ما از سازمان تامین اجتماعی نشان می‌دهد که مقامات سازمان آماده پرداخت افزایش حقوق در ماه جاری هستند؛ حتی اگر مراحل اداری کار برای صدور احکام تا پایان ماه به سرانجام نرسد، احتمالاً پرداخت‌ها صورت می‌گیرد و در مرحله‌ی بعد احکام حقوقی جدید صادر می‌شود. احتمال دارد مراحل اداری کار و امضا توسط  هیات امنا و سپس تایید در هیات دولت به طول بینجامد.

به گفته بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، وزیر کار و مدیرعامل سازمان باید به قول خود مبنی بر افزایش حقوق در اردیبهشت پایبند باشند؛ بازنشستگان انتظار دارند در روزهای آینده حقوق جدید و مابه‌التفاوت را دریافت کنند.

منبع: ایلنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84606

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • جبرییل

        چرا کار بازنشسته های دولتی به نمی انجامد اما وقتی به بازنشسته های کارگری می رسد کارشان در دولت به طول می انجامد ؟؟؟؟؟

      • ایمانی

        مشکل بازنشستگان صدور احکام نیست موضوع را به حاشیه نبرید.
        مشکل و مطالبه بازنشستگان عدم عمل دولت و شورای عالی کار به قانون و زیر پا گذاشتن قانون(ماده ۴۱قانون کار و مادتین ۹۶ و ۱۱۱قانون تامین اجتماعی) است. زمانیکه خود دولت قانون گریز بود و خلاف قانون عمل می کند مردم چرا باید مطیع قانون باشند ؟؟؟؟؟؟?. مسئولین جواب بدین .
        زمانیکه در قوانین صدروالاشاره آمده است که افزایش
        مزد سالانه کارگران بر اساس تورم اعلامی تورم را بانک مرکزی(۴۷ درصد ) و هزینه معیشت باید افزایش یابد چرا دولت و شورای عالی کار افزایش کارگران را برای امسال ۲۷ درصد برای حداقل بگیران و ۲۱درصد برای سایر سطوح مصوب کردند بازنشستگان و کارگران کسری دستمزد را از کجا تامین کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        چرا دولت و شورای عالی کار مطیع قانون نبوده و به قانون عمل نمی کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      ارسال نظر