هشدار مهم | خریداران خودرو و متقاضیان ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو سایپا حتما بخوانند

​مراقب لینک‌های جعلی ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو سایپا در سامانه یکپارچه خودرو در فضای مجازی باشید.

هشدار مهم | خریداران خودرو و متقاضیان ثبت‌نام خودروهای ایران خودرو سایپا حتما بخوانند

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات بوشهر گفت: مراقب تبلیغات دروغین و لینک‌های جعلی سامانه یکپارچه خودرو در فضای مجازی باشید.

سرهنگ مهدی قاسمی، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات بوشهر در جمع خبرنگاران در خصوص تبلیغات جعلی تغییر نوع خودرو در فضای مجازی و سوءاستفاده‌های مجرمانه شیادان اینترنتی، همزمان با شروع امکان تغییر نوع خودرو محصولات برخی از شرکت‌های خودروساز هشدار داد.

بیشتر بخوانید: خبر مهم برای دارندگان حساب‌های وکالتی متقاضیان خودرو

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات بوشهر با اشاره به اینکه مهلت پنج‌روزه امکان تغییر نوع خودرو انتخابی توسط متقاضیان، در سامانه یکپارچه‌سازی آغاز شده است، گفت: از هم‌استانی‌های عزیز درخواست می‌شود برای پیشگیری از هرگونه آسیب‌پذیری کاربران از کلاهبرداری، کپی و سرقت اطلاعات ذخیره‌شده در تجهیزات هوشمند همراه خود، از کلیک بر روی لینک‌های تبلیغ شده در فضای مجازی و سایت‌های نامعتبر خودداری کنند و صرفاً به آدرس اعلام شده جهت انجام خواسته خود مراجعه کنند.

او به شهروندان توصیه کرد: ساده‌ترین و موثرترین راه برای مقابله با اقدامات مجرمانه مجرمین سایبری، افزایش سطح آگاهی است.

سرهنگ قاسمی گفت: از شهروندان توقع داریم توصیه‌های پلیس فتا را جدی بگیرند و همواره مراقب ترفند کلاه‌برداران و سودجویان باشند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سایت پلیس فتا به صورت آنلاین با کارشناسان ما در میان بگذارند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 83856

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر