کولاک مصرف گاز خانگی در سرما

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: استان تهران با مصرف 117 میلیون متر مکعب، در روز گذشته معادل 18 درصد کل مصرف گاز خانگی، بیشترین مصرف گاز را در بین استان‌ها داشته است.

کولاک مصرف گاز خانگی در سرما

محمدرضا جولایی‌ با اشاره به ورود سامانه جدید سرما به کشور عنوان کرد: با ورود این سامانه، دوباره مصرف گاز در بخش خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده افزایش یافته است و در ۲۴ ساعت گذشته این عدد به ۶۵۱ میلیون متر مکعب در روز رسیده است.

وی گفت: تولید گاز ایران در روز گذشته ۸۴۰ میلیون متر مکعب بود، بدین ترتیب بیش از ۷۷ درصد از تولید گاز کشور در بخش خانگی مصرف شده است که رقم بسیار بالایی است.

جولایی تاکید کرد: استان تهران با مصرف ۱۱۷ میلیون متر مکعب در روز گذشته معادل ۱۸ درصد کل مصرف گاز خانگی، بیشترین مصرف گاز را در بین استان‌ها داشته است که با تداوم برودت هوا این موضوع می‌تواند در تامین گاز شهرستان‌های آخر شبکه گاز مشکل‌آفرین شود.

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران گفت: از مردم تقاضا دارم که با مصرف بهینه گاز و پیوستن به پویش هر خانه یک اتاق گرم و تنظیم دمای خانه روی ۱۸ درجه به خادمان خودشان در شرکت ملی گاز برای تامین پایدار گاز در سراسر کشور کمک کنند.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 71875

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر