وام فوری 100 میلیون تومانی بدون ضامن در پست بانک + مدارک

افراد حقوق و مستمری‌بگیر پست بانک باشند می‌توانند تا سقف 100 میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنند. البته پرداخت این وام منوط به این است که در اعتبارسنجی رتبه A، B یا C را کسب کنند.

وام فوری 100 میلیون تومانی بدون ضامن در پست بانک + مدارک

 پست بانک یازدهمین بانک دولتی است که از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را شروع کرد. وظیفه این بانک گسترش خدمات پولی و مالی در شهرها، روستاها، کمک به کاش مسافرت‌های شهری و روستایی و هزینه‌های مربوط و توسعه خدمات مالی خرد با مشارکت دفاتر خدمات بانکی شهری و روستایی منتخب است.

براساس مصوبه وزارت اقتصاد در پرداخت تسهیلات خرد پست بانک نیز تسهیلات خرد به مشتریان خود می‌پردازد. چنانچه افراد حقوق و مستمری بگیر پست بانک باشند می‌توانند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان وام بدون ضامن دریافت کنند.البته پرداخت این وام منوط به این است که در اعتبارسنجی رتبه A، B یا C را کسب کنند.

سود این وام ۱۸ درصد و مدت زمان بازپرداخت در وام‌های ۱۰۰ میلیون تومانی ۴۸ ماه و تسهیلات ۵۰ میلیونی ۳۶ ماه است. اقساط وام ۲ میلیون و ۹۳۷ هزار تومان تعیین شده است.

وام خرید کالا

تسهیلات خرید کالا همان خرید کالا ایرانی از فروشگاه‌های طرف قرارداد است که در بسیاری از بانک‌های کشور ارائه می‌شود، با این تفاوت که سقف این تسهیلات افزایش یافته است. متقاضی دریافت وام خرید کالا از پست بانک باید حساب سپرده قرض الحسنه افتتاح کند.

برای بازپرداخت ۳۶ ماه سقف این تسهیلات ۵۰ میلیون تومان،‌ برای بازپرداخت ۴۸ ماه سقف وام ۱۰۰ میلیون تومان و برای بازپرداخت ۶۰ ماه سقف وام ۲۰۰ میلیون تومان است.

قسط وام ۲۰۰ میلیونی با بازپرداخت ۶۰ ماه ماهیانه پنج میلیون و ۷۸ هزار تومان، وام ۱۰۰ میلیونی و بازپرداخت ۴۸ ماه ۲ میلیون و ۹۳۷ هزار تومان و وام ۵۰ میلیونی با بازپرداخت ۳۶ ماه نیز یک میلیون و ۸۰۷ هزار تومان است.

برای دریافت این وام سه ضامن رسمی نیاز است و ۱۰ درصد وام نزد بانک تا زمان تسویه کامل مسدود خواهد بود. در این طرح دریافت کننده وام فقط موظف به خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با پست بانک است و دیگر شرط دریافت وام خرید از پست بانک است که متقاضی بدهی به بانک یا چک برگشتی نداشته باشد.

سود وام ۲۰۰ میلیونی در مجموع ۱۰ میلیون و ۴۷۲ هزار تومان، وام ۱۰۰ میلیونی نیز ۴۰ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان و وام ۵۰ میلیون تومانی ۱۵ میلیون و ۷۴ هزار تومان تعیین شده است.

منبع: اقتصاد 100

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59325

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر