مخبر: بالای ۱۵۰ درصد ذخیره گندم، جو و روغن داریم!

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور گفت: در زمینه کالا‌های اساسی در دنیا ذخیره‌ای که داریم در کمتر کشوری وجود دارد و گندم، جو، کنجاله و روغن بالای ۱۵۰ درصد ذخیره داریم.

مخبر: بالای ۱۵۰ درصد ذخیره گندم، جو و روغن داریم!

فارس نوشت: معاون اول رییس جمهور گفت: در زمینه کالا‌های اساسی در دنیا ذخیره‌ای که داریم در کمتر کشوری وجود دارد و گندم، جو، کنجاله و روغن بالای ۱۵۰ درصد ذخیره داریم.

محمد مخبر معاون اول رییس جمهور عصر امروز در اجتماع مردم خمینی شهر از توابع شهرستان بشاگرد اظهار کرد: دولت سیزدهم در شرایطی کشور را تحویل گرفت که کشور در نقطه حساسی قرار داشت و کشور کار‌های سنگینی را بر علیه کشورمان سامان داده بود، کالا‌های اساسی کشور به نقطه بحرانی رسیده بود و درآمد‌های کشور قفل شده بود و جابجایی پول در کشور سخت شده بود و کرونا روزی ۷۵۰ نفر را از ما می‌گرفت و خانواده‌های زیادی روزانه داغدار می‌شدند.

وی با بیان این که دشمن به این وضعیت کشور و شرایط آن دل بسته بود، اما با اراده و بصیرت و هوشمندی شما دولتی زمام امور را به دست گرفت که کمتر از سه ماه، همه این موانع را رفع کرد، افزود: در زمینه کالا‌های اساسی در دنیا ذخیره‌ای که داریم در کمتر کشوری وجود دارد و گندم، جو، کنجاله و روغن بالای ۱۵۰ درصد ذخیره داریم و نفت‌مان را به خوبی می‌فروشیم و پول آن را جابجا می‌کنیم و هزینه‌های جاری کشور را بدون استقراض و اقدامات تورم‌زا تأمین می‌کنیم و تورم ۶۰ درصدی را به سرعت به نقطه مطلوبی می‌رسانیم.

معاون اول رییس جمهور ادامه داد: کشور ما کشور ثروتمندی است و با هر کدام از نعمت‌های خداوندی می‌توان آن را به خوبی اداره کرد. با نفت، معدن، اقتصاد دریا و ... می‌توان کشور را اداره کرد و بسیار وضع خوبی داریم. این وضعیتی که امروز در کشور توسط دشمن به ما تحمیل شده، مثل یک مالباخته‌ای است که همه چیزش را در ایران از دست داده و دشمن به همه چیز‌هایی که دل بسته بود، نقش بر آب شده و تلاش‌های او برای امضای توافقی که هر روز به ما موضوعی را حکم کنند، به شکست رسیده است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51412

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر