لحظات تاریخی بازار ارز | سکه ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان!

دلار در صرافی ملی ۲۹ هزار و ۲۵ تومان فروخته شد. قیمت سکه امامی به ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار رسید

لحظات تاریخی بازار ارز | سکه ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان!

قیمت دلار امروز شنبه ۱۴ آبان در صرافی ملی ۲۹ هزار و ۲۵ تومان اعلام شد. درحالی که نرخ فروش دلار در صرافی ملی نسبت به روز پنجشنبه کاهش داشته اما در بازار طلا، شاهد تداوم روند صعودی قیمت‌ها هستیم. طوری که تا ساعت ۱۱ امروز ارزش هر گرم طلا ۱۸ عیار با رشد ۵۲ هزار تومانی به یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان رسید و نرخ فروش سکه امامی با افزایش ۱۹۵ هزار تومانی، روی پله ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ایستاد.

قیمت دلار امروز شنبه ۱۴ آبان در صرافی ملی ۲۹ هزار و ۲۵ تومان است. به این ترتیب نرخ فروش دلار در نخستین روز معاملاتی هفته ۲۰ تومان نسبت به پنجشنبه کاهش پیدا کرده است. از طرفی قیمت یورو امروز شنبه ۱۴ آبان در صرافی ملی ۲۹ هزار و ۱۵ تومان است که این رقم درقیاس با پنجشنبه، کاهش ۳۵ تومانی نرخ فروش اسکناس اروپا را نشان می‌دهد.

قیمت طلا ۱۸ عیار 

قیمت طلا ۱۸ عیار امروز شنبه ۱۴ آبان در نیمه نخست معاملات بازار یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان به ثبت رسید. این رقم جهش ۵۲ هزار تومانی قیمت طلا درجریان نخستین خرید و فروش‌های هفته جدید را نشان می‌دهد. چون عصر پنجشنبه هر گرم طلا ۱۸ عیار کار خود را با نرخ یک میلیون و ۳۹۸ هزار تومان به پایان رسانده بود. قیمت امروز طلا ۱۸ عیار در قیاس با روز چهارشنبه، رشد ۵۴ هزار تومانی ارزش این فلز را نشان می‌دهد.

تغییر قیمت طلا ۱۸ عیار

چهارشنبه                        پنجشنبه                      امروز

یک میلیون و ۳۹۶ هزار تومان یک میلیون و ۳۹۸ هزار تومان یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان

قیمت انواع سکه

قیمت سکه امامی امروز شنبه ۱۴ آبان در نیمه نخست معاملات بازار به ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسید. طلافروش‌ها و صراف‌ها هر قطعه سکه امامی را عصر پنجشنبه ۱۶ میلیون و پنج هزار تومان می‌فروختند و به این ترتیب همزمان با نخستین خرید و فروش‌ها این هفته، شاهد افزایش ۱۹۵ هزار تومان ارزش سکه امامی بودیم. قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز که ساعت ۱۱ امروز ۱۵ میلیون و ۴۸ هزار تومان به ثبت رسید، درقیاس با آخرین خرید و فروش‌های هفته قبل سه هزار تومان افزایش داشت. سکه گرمی، اما بدون تغییر قیمت معامله شد و در نیمه ابتدایی معاملات امروز نرخ فروش آن سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت شد.

تغییر قیمت انواع سکه

انواع سکه           چهارشنبه                 پنجشنبه                         امروز

امامی 15 میلیون و 949 هزار تومان      16 میلیون و پنج هزار تومان         16 میلیون و 200 هزار تومان 

طرح قدیم 14 میلیون و 995 هزار تومان    15 میلیون و 45 هزار  تومان     15 میلیون و 48 هزار  تومان

گرمی سه میلیون و 250 هزار تومان          سه میلیون و 200 هزار تومان     سه میلیون و 200 هزار تومان

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51330

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر