قیمت‌ها امروز در بازار / خیز سکه برای فتح قله ۱۳ میلیونی ،حرکت آرام دلار در کانال ٢٧ هزار تومان

قیمت‌ها امروز در بازار / خیز سکه برای فتح قله ۱۳ میلیونی ،حرکت آرام دلار در کانال ٢٧ هزار تومان

در شرایطی که طی هفته گذشته دلار نوسانات شدیدی را متاثر از اخبار مذاکرات و تحریم‌ها تجربه کرد و تا پله‌های آخر کانال ٢٧ هزار تومان پیشرفت، روز گذشته روندی کاهشی در پی داشت. اما این روند ثابت نماند و این اسکناس در آخرین روز معاملاتی هفته مجددا در کانال ٢٧ هزار تومان روندی افزایشی داشت به گونه‌ای که  به قیمت ٢٧ هزار و ٧٢٠ تومان معامله  شد 

به گزارش اقتصاد آنلاین ،دلار آزاد پس از یک جهش قیمت تا پله‌های آخر کانال ٢٧ هزارتومان در روز گذشته، مجددا روندی کاهشی در پیش گرفت و تا میانه‌های کانال ٢٧ تومان شناور بود اما در نهایت با قیمت ٢٧ هزار و ۵٢٠ تومان به کار خود پایان داد. اما امروز این اسکناس معاملات را با قیمت ۲۷هزار و ٧٠٠ تومان آغاز کرد که نسبت به آخرین قیمت روز گذشته، حدود ٢٠٠ تومان افزایش قیمت داشت و تا این لحظه از معاملات با روندی افزایشی با قیمت ٢٧ هزار و ٧٢٠ تومان خرید و فروش می‌شود. 

کانون صرافان نیز دلار را ۲۵هزار و ١٠۵ تومان برای خرید و ۲۵هزار و ٣٨٩ تومان برای فروش قیمت گذاری کرده است. این کانون روز گذشته قیمت دلار را ۲۵ هزار و ١١٨ تومان برای خرید و ۲۵ هزار و ٣٩٣ تومان برای فروش اعلام کرده بود که در معاملات امروز افزایش اندکی در قیمت خرید آن نشان می‌دهد.

یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ۴٢٣ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ٧٣۶ تومان برای فروش قیمت خورده است. روز گذشته یورو در صرافی‌ها ۲۸ هزار و ٣٠٠ تومان برای خرید و ۲۸هزار و ۶٨۵ تومان برای فروش قیمت خورده بود که افزایش اندکی را در قیمت این اسکناس نشان می‌دهد. 

 همچنین در صرافی ملی، دلار با قیمت ۲۵ هزار و ٢٧٩ تومان برای فروش و ۲۵هزار و ٢٨ تومان برای خرید معامله می‌شود. روز گذشته دلار در این صرافی ۲۵ هزار و ٣٣٣ تومان برای فروش و ۲۵ هزار و ٨١ تومان برای خرید قیمت خورده بود که با حدود ۵٠ تومان کاهش قیمت روبرو بوده است. 

یورو نیز در این صرافی،  ۲۸هزار و ۶٩٢ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ۴٠٧ تومان برای خرید قیمت خورده است که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۲۸ هزار و ۵٣٨ تومان برای فروش و ۲۸ هزار و ٢۵۴ تومان برای خرید حدود  افزایش قیمت حدود ١۶٠ تومان را نشان می‌دهد

 

خیز سکه برای فتح قله ۱۳ میلیونی

هرچند امروز اونس جهانی اندکی افت قیمت را تجربه کرد اما دلار در بازار آزاد متاثر از توقف مذاکرات با جهش قیمت روبرو شد و در آخرین روز معاملاتی هفته تا نرخ ٢٧ هزار و ٧٠٠ تومان پیش رفته‌است. بنابراین قیمت انواع سکه در بازار طلا تحت تاثیر روند صعودی دلار در بازار ارز اندکی افزایش قیمت نسبت به روز قبل داشته است.

خیز سکه برای فتح قله ۱۳ میلیونی

بازار طلا و سکه صبح امروز را با افزایش قیمتا نسبت به روز گذشته آغاز کرد. این در حالی است که قیمت دلار آزاد پس از افت قیمت تا نیمه‌ کانال ٢٧ هزارتومان مجددا به پیشروی در این کانال ادامه داد‌ و تا پله‌های انتهایی کریدور کانال ٢٧ هزار تومان پیش رفته است. اونس جهانی نسبت به روز گذشته اندکی کاهش را تجربه کرده‌است و به ١٩٢۶دلار و ٨ سنت به ازای هر اونس رسیده است.

به این ترتیب سکه امامی در این ساعت از معاملات ۱۲ میلیون و ٨١٠ هزار تومان  قیمت خورده که با توجه به نرخ روز گذشته معادل ١٢ میلیون و ٨٠١ هزار تومان،  اندکی افزایش قیمت داشته است.

نیم سکه نیز با  قیمت ۷ میلیون و ٣۶٠ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به قیمت روز گذشته معادل ۷ میلیون و ۲۷۰ هزارتومان، حدود ١٠٠ هزار تومان افزایش قیمت داشته است. 

همچنین ربع سکه، ۴ میلیون و ١٨٠ هزار تومان قیمت خورده که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته آن معادل ۴ میلیون و ۱۵۰ هزارتومان، شاهد ٣٠ هزار تومان افزایش قیمت بوده است.

هر سکه یک گرمی نیز با قیمت ۲ میلیون و ۵٠٠ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که در مقایسه با آخرین قیمت آن معادل ٢ میلیون و ۴۵٨ هزار تومان در روز گذشته اندکی افزایش قیمت داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

در این ساعت از معاملات، با افزایش قیمت انواع سکه در بازار، حباب سکه نسبت به روز گذشته اندکی کاهش یافته است. به این ترتیب سکه امامی، ٣٠٠هزارتومان، نیم سکه، ٩٨۵ هزار تومان، ربع سکه، یک میلیون و ١١٠ هزارتومان و هر سکه یک گرمی، ٩۵٣ هزارتومان حباب دارد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 15338

ارسال نظر