شرایط و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد

مبالغ وام شهریه برای مقاطع کاردانی و کارشناسی، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است همچنین برای کارشناسی ارشد ۳ میلیون تومان ارائه می‌شود البته برای مقطع دکتری تخصصی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

شرایط و مبلغ وام شهریه دانشجویان اعلام شد

 وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم برای نیم‌سال اول ترم مهر ۱۴۰۲-۱۴۰۱ برای مقاطع مختلف ارائه می‌شود.

 وام شهریه دانشجویان توسط صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و فناوری، برای نیم‌سال اول ترم مهر ۱۴۰۲-۱۴۰۱، با امکان بازپرداخت بعد از فراغت از تحصیل (یا پایان سنوات مجاز تحصیل) و اقساط ۶۰ ماهه با سود ۴ درصد، برای مقاطع مختلف به شرح زیر ارائه می‌شود:

مبالغ وام شهریه برای مقاطع  کاردانی و کارشناسی، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است همچنین برای کارشناسی ارشد  ۳ میلیون تومان ارائه می‌شود البته برای مقطع دکتری تخصصی ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است. 

دانشجویانی که در هر مقطع تحصیلی برای اولین مرتبه تقاضای این وام را دارند، حتما باید تعهد محضری دهند و اصل فرم سند تعهدنامه محضری، مدارک ضامن (حکم استخدامی وکسر ازحقوق ضامن )، کپی شناسنامه، کارت ملی دانشجو و ضامن یا ضامنین را به صندوق رفاه این واحد دانشگاهی تحویل دهند.

توجه داشته باشید که تایید و دریافت این وام ممکن است چندماه طول بکشد و می‌توانید  برای تسویه شهریه متغیر واحد‌های اخذ شده در ترم جاری یا شهریه ترم‌های آتی از آن استفاده کرد.

همچنین در صورت فراهم شدن اعتبار لازم، دانشجویان می‌توانند در هر ترم تحصیلی از این تسهیلات استفاده کنند. زمان و مهلت ثبت نام، به‌زودی از طریق همین کانال اطلاع‌رسانی خواهد شد./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46143

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر