گرانی و کمبود بنزین؟ | ماجرا چیست؟

تعداد پالایشگاه‌های موجود کشور، امکانات بارگیری در انبار‌ها و تعداد ماشین‌ها حمل سوخت ظرفیت مشخص و محدودی دارند و با توجه به افزایش بی‌سابقه مسافرت‌ها در چند روز اخیر برخی جایگاه‌های سوخت با مشکل در عرضه سوخت مواجه شدند.

گرانی و کمبود بنزین؟ | ماجرا چیست؟

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری شایعه گرانی و کمبود بنزین را شدیدا تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: بنزین نیست، چه خبر شده؟

رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری شایعه گرانی و کمبود بنزین را شدیدا تکذیب کرد و گفت: موجودی بنزین استان کافی است هرچند انتظار داریم مردم در مدیریت و مصرف سوخت همراهی کنند.

بیشتر بخوانید: رسمی؛ سهمیه بنزین کاهش یافت | علت چیست؟

او افزود: هیچ کمبود بنزین در استان وجود ندارد بلکه در بحث انتقال سوخت به جایگاه‌ها ترافیک شدید جاده‌ها سبب کندی حرکت خودرو‌های حمل سوخت شده بود که این وضعیت اکنون سامان یافته است.

او افزود:با کاهش بیماری کرونا مسافرت‌ها امسال به مازندران بیشتر شده به گونه‌ای که حجم مصرف سوخت در چند ماهه اول امسال بین ۲۲ تا ۳۰ درصد افزایش داشت و معمولا در ماه‌های پایانی تابستان همانند سال‌های قبل به اوج خود خواهد رسید.

رجب پور گفت: تعداد پالایشگاه‌های موجود کشور، امکانات بارگیری در انبار‌ها و تعداد ماشین‌ها حمل سوخت ظرفیت مشخص و محدودی دارند و با توجه به افزایش بی‌سابقه مسافرت‌ها در چند روز اخیر برخی جایگاه‌های سوخت با مشکل در عرضه سوخت مواجه شدند.

رجب پور در خصوص تغییر روند سوختگیری بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: این یک تصمیم کشوری است تا همه مردم بتوانند یکسان از این خدمات برخوردار شوند و جایگاهی بدون سوخت نمانند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی مازندران منطقه ساری از مردم خواست از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کرده و یا سفر خود را طوری زمان بندی کنند که گرفتار ترافیک نشوند./ باشگاه خبرنگاران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38718

ارسال نظر