خاموشی به این استان بازگشت

مدیر شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: با توجه به اخطارهای قبلی و رعایت نشدن الگوی مصرف، برق این ادارات قطع شده است.

خاموشی به این استان بازگشت

« محمود محمودی» مدیر شرکت توزیع برق استان مرکزی گفت: با توجه به اخطارهای قبلی و رعایت نشدن الگوی مصرف، برق این ادارات قطع شده است.

به گزارش عرشه آنلاین، وی بیان کرد : مدیریت مصرف برق تا پایان شهریور ادامه دارد و تامین برق کشور بسیار حساس است که مدیریت مصرف برق و همیاری همگانی ضروری است.

مدیر شرکت توزیع برق استان مرکزی ادامه داد: در این راستا مانور رصد مصرف برق ادارات با جدیت ادامه دارد و برق اداراتی که بیش از الگوی مشخص شده در ساعات اداری مصرف داشته باشند و یا بار مصرفی را مطابق مصوبه هیات وزیران در ساعت ۱۳ کاهش نداده باشند قطع می‌شود.

محمودی اظهار داشت:  پایداری شبکه برق اولویت صنعت برق بوده و از تمام ظرفیت‌ها برای مدیریت و پایداری شبکه برق در ایام پیک بار استفاده می شود.

وی تصریح کرد: دولت اصلاح مصرف را از خود شروع کرده و تمام دستگاه های اجرایی و ادارات استان باید مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل  و ۶۰ درصد نسبت به روز جاری کاهش دهند در غیر این صورت با اخطار و  قطع برق مواجه خواهند شد.

مدیر شرکت توزیع برق استان مرکزی افزود: تمام ادارات با تلاش کارشناسان این شرکت، مجهز به کنتور فهام شده‌اند و امکان بررسی مصرف ادارات به طور لحظه‌ای توسط خود دستگاه‌های اجرایی با مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی با درج شناسه قبض ایجاد شده است.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 35365

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر