آمارهایی عجیب از دومین مرحله فروش یکپارچه/ خرید سخت برای متقاضیان این خودرو!

ریز اطلاعات منتشر شده درباره فروش محصولات شرکت های خودروساز در دومین طرح فروش سامانه صمت آمارهای عجیبی را ثبت کرد.

آمارهایی عجیب از دومین مرحله فروش یکپارچه/ خرید سخت برای متقاضیان این خودرو!

 بررسی تیراژ عرضه و تعداد شرکت کنندگان برای هر خودروی حاضر در دومین طرح فروش از مسیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نشان می دهد خرید محصولات بهمن موتور از بقیه خودروسازانی که محصولات خود را به صورت فروش فوق العاده و فروش فوری عرضه کردند، سخت تر بود.

 

 

 

 

 

 

بهمن موتوری ها در دومین طرح فروش سامانه صمت با عرضه سه محصول خود حاضر بودند. دیگنیتی، فیدلیتی پرایم تیپ ۱ و فیدلیتی پرایم تیپ ۲ محصولات این خودروساز خصوصی در دومین طرح فروش سامانه یاد شده بود.

بهمن موتوری ها در مجموع ۴۶۵ دستگاه از خودروهای یاد شده را در قالب طرح فروش فوق العاده (بازه تحویل محصولات ۹۰ روز کاری است) و فروش فوری (بازه تحویل محصولات ۳۰ روز کاری است) در دسترس متقاضیان قرار دادند. در میان محصولات این خودروساز بیشترین سهم عرضه متعلق به دیگنیتی بود. بهمن موتوری ها عرضه ۳۲۰ دستگاه دیگنیتی را در قالب فروش فوری در دستورکار داشتند. فیدلیتی پرایم تیپ ۱ و تیپ ۲ نیز به ترتیب ۷۷ دستگاه و ۶۸ دستگاه برای فروش عرضه شد.

تعداد متقاضیان محصولات بهمن موتور در دومین فروش سامانه صمت حدود ۲۴۹ هزار و ۲۰۰ نفر بود. دیگنیتی حول و حوش ۱۱۸ هزار و ۲۹۰ نفر بود. فیدلیتی پرایم تیپ دو نیز ۱۰۲ هزار و ۱۰۰ نفر را به خود جذب کرد. تیپ یک این خودرو با حدود ۲۸ هزار و ۸۵۰ متقاضی در قعر جدول تقاضای محصولات بهمن موتور قرار داشت.

مقایسه تعداد محصولات عرضه شده با تعداد متقاضیان این خودروها نشان می دهد به ازای هر خودرو حدود ۵۳۶ نفر ثبت نام کردند.

این حجم از تقاضا برای محصولات بهمن موتور در حالی بود که در همین طرح فروش به طور میانگین به ازای هر محصول ایران خودرو که در فروش فوق العاده این خودروساز عرضه شد تنها حدود ۴۱۷ نفر ثبت نام کردند.آبی های جاده مخصوص با پنج محصول پژو ۲۰۶ تیپ دو، پژو ۲۰۷ اتوماتیک، پژو پارس سال، تارا اتوماتیک و دنا پلاس اتوماتیک در سامانه حضور پیدا کردند.

ایران خودرویی ها در فروش فوق العاده خود در مجموع ۱۰ هزار دستگاه از محصولات خود را عرض کردند. تعداد متقاضیانی که برای این خودروها ثبت نام کردند حدود چهار میلیون و ۱۷۵ هزار نفر بود.

بنابراین متقاضیان محصولات بهمن موتور مسیر پر ترافیک تری را برای رسیدن به خودروهای عرضه شده در پیش داشتند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 33150

ارسال نظر