آزادی سینا استوی | صرافی کریپتولند باز می شود؟| پول کاربران کی برمی‌گردد؟

سینا استوی پیامی صوتی‌ از او منتشر کردند که او در این پیام ادعا کرده آزاد شده و به زودی صرافی کریپتولند و ارز دیجیتال بریج را راه‌اندازی می‌کند.

آزادی سینا استوی | صرافی کریپتولند باز می شود؟|  پول کاربران کی برمی‌گردد؟

* روز گذشته کانال‌های تلگرامی سینا استوی پیامی صوتی‌ از او منتشر کردند که او در این پیام ادعا کرده آزاد شده و به زودی صرافی کریپتولند و ارز دیجیتال بریج را راه‌اندازی می‌کند.

سینا استوی

* سینا استوی، مدیر عامل صرافی کریپتولند در پیام‌های صوتی‌ای که در کانال‌های تلگرامی خود منتشر کرده ادعا کرده است که آزاد شده و در حال توسعه زیرساخت صرافی کریپتولند برای پرداخت دارایی کاربران است.

 این خبر در حالی است که ۸۰ درصد کاربران کریپتولند هنوز دارایی خود را دریافت نکردند و تجمعات اعتراضی زیادی در ۶ ماه گذشته برای بازپس‌گیری دارایی خود برگزار کردند. همچنین مقامات بارها برای برگرداندن پول کاربران وعده دادند اما هیچ کدام از وعده‌ها محقق نشد.

جزییات بیشتر :تجمع کاربران کریپتولند | سرگردانی هزاران کاربر صرافی کریپتولند در دادسرا

 

بیشتر بخوانید ماجرای کریپتولند چیست؟

 

حسن فتحی‌بادی، وکیل سینا استوی آزادی استوی را تایید کرد و گفت:در مقوله صرافی کریپتولند و ارز دیجیتال BRG جرمی اتفاق نیفتاده است.

* او وعده دارد کاربران کریپتولند نباید نگران چیزی باشند و تا یک هفته آینده کاربران به دارایی‌های خود در صرافی دسترسی پیدا می‌کنند و ما تا حد توان قصد جبران زیان کاربران را داریم.

استوی در پیام‌های صوتی منتشر کرده در کانال‌های تلگرامی خود ادعا کرده در چند روز آینده یک لایو اینستاگرامی برگزار و به سئوالات کاربران پاسخ می‌دهد.

او همچنین ادعا کرده که کاربران قدیمی می‌توانند برای جبران ضرر دو ماه بدون کارمزد از خدمات صرافی استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید :پرونده مالباختگان کریپتولند به کجا رسید 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 2401

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر