توصیه آیت الله مکارم شیرازی به وزیر کار

«حل مشکلات اجتماعی کار یک نهاد نیست. برای حل مشکلاتی مانند بیکاری و گرانی که مردم را تحت فشار قرار می‌دهد، باید همه نهاد‌ها با هم همکاری کنند.»

توصیه آیت الله مکارم شیرازی به وزیر کار

آیت‌الله مکارم شیرازی، مسئله اشتغال جوانان را مهم دانسته و گفت: اولین چیزی که جوانان بدان نیاز دارند شغل مناسب است.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله «ناصر مکارم شیرازی» شب گذشته در دیدار «سیدصولت مرتضوی» وزیر کار و هیئت همراه گفت: کار شما نسبت به دیگر وزارتخانه‌ها دشوارتر است و انعکاس آن در جامعه بیشتر است.

وی بر لزوم تلاش در برابر کارشکنی‌های خارجی و داخلی در مسیر انجام وظایف اشاره نموده و اظهار کرد: باید با همکاری افراد توانمند و مخلص کار‌ها را به سرعت پیش ببرید.

آیت‌الله مکارم شیرازی، مسئله اشتغال جوانان را مهم دانسته و افزود: اولین چیزی که جوانان بدان نیاز دارند شغل مناسب است و شایسته است در این زمینه تدبیر مناسب اندیشیده شود.

این مرجع عظام تقلید، برقراری ارتباط مسئولین با مردم را بسیار مهم شمرده و گفت: ارتباط بیشتر با مردم سبب می‌شود که بدانند شما از خودشان هستید و درد و درمانشان را هم می‌دانید.

وی، حل مشکلات اجتماعی را کار یک نهاد ندانسته و تأکید کرد: برای حل مشکلاتی مانند بیکاری و گرانی که مردم را تحت فشار قرار می‌دهد، باید همه نهاد‌ها با هم همکاری کنند.

در ابتدای این دیدار «سیدصولت مرتضوی» گزارشی از اقدامات صورت‌گرفته و برنامه‌های آتی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارائه

دیگر رسانه ها

کدخبر: 127057

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر