جمله عجیب و جنجالی روی منوی رستوران‌ها/ به قیمت ها اعتماد نکنید + عکس

تورم در ایران به جایی رسیده است که منوهای رستوران قیمت روزانه تعیین کرده اند.

جمله عجیب و جنجالی روی منوی رستوران‌ها/ به قیمت ها اعتماد نکنید + عکس

تورم در ایران به جایی رسیده است که منوهای رستوران قیمت روزانه تعیین کرده اند.

به گزارش عرشه آنلاین، بازگشت یک جمله عجیب به منوی کافه ها و رستوران‌ها نشان از افزایش انتظارت تورمی در اقتصاد ایران دارد.

بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها در منوی خود این جمله را قید کرده‌اند که به دلیل نوسان بازار امکان تغییر قیمت‌ها وجود دارد .

 این بدان معناست که دیگر منوی کافه‌ها و رستوران‌ها نیز در موج تورم از راه رسیده قابل استناد نیستند. بر اساس این گزارش بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌ها ترجیح می‌دهند دیگر هزینه‌ای برای چاپ منو ندهند و با از مشتریان می‌خواهند که با اسکن کد منو را مشاهده کنند تا دیگر مجبور به توضیح در خصوص تغییرات قیمتی منو نباشند.

بر اساس این گزارش تغییرات عجیب قیمت که حتی در ماه‌های اخیر رخ داده سبب شده است توجه افکار عمومی به منویی که بر یک دیوار در ژاپن جک شده، جلب شود. منویی که در کشور ژاپن روی دیواری حک شده است، نشان از عدم تغییرات قیمتی در طولانی مدت در کشور ژاپن دارد.

بر اساس این گزارش ارزان‌ترین غذا در رستوران‌های بیرون بر در تهران حالا قیمتی بیشتر از ۱۰۰ هزار تومان دارد . به عبارت دیگر هر پرس پلو و خورش قیمه یا قورمه سبزی در ارزان‌ترین رستوران‌ها حداقل ۱۰۵ هزار تومان فروخته می‌شود و ارزان‌ترین ساندویچ‌ها نیز قیمتی بالاتر از صد هزار تومان دارند.

 موج تورم، قیمت غذا را در ایران به شدت افزایش داده است.

منوی رستوران

منبع: اقتصاد 100

دیگر رسانه ها

کدخبر: 124739

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر