ایران خودرو 11 هزار خودرو را 15 روزه می فروشد؛ بشتابید

ایران خودرو واگذاری خودروهای فروخته شده از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو را با سرعت بیشتری نهایی می کند.

ایران خودرو 11 هزار خودرو را 15 روزه می فروشد؛ بشتابید

 ایران خودرو واگذاری خودروهای فروخته شده از مسیر سامانه یکپارچه فروش خودرو را با سرعت بیشتری نهایی می کند.

 آبی های جاده مخصوص قصد دارند رکورد جدیدی برای واگذاری انواع دنا ثبت کنند.

براساس اعلام این خودروساز قرار است ایران خودرویی ها ۱۱ هزار دستگاه از اعضای خانواده دنا را در مدت دو هفته برای متقاضیان فاکتور کنند.

آن طور که در اخبار شنیده می شد خودروساز ساکن کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص در چند وقت اخیر برای واگذاری انواع دنا که در سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه کرده بود با مشکل روبرو شده بود.

چالش ایران خودرو برای شماره گذاری دنا پلاس سبب شده بود تا متقاضیانی که پیش تر برای در اختیار گرفتن این خودرو در سامانه یکپارچه فروش نام نویسی کرده بودند و از موعد تحویل خودرویشان گذشته بود ناراضی شوند.

ایران خودرویی ها نتوانسته بودند تا مجوزهای لازم را برای شماره گذاری دنا پلاس از سازمان ملی استاندارد در یافت کنند و همین مساله منجر به دپوی این خودروها در پارکینگ این شرکت شده بود.

براساس اعلام مدیران ایران خودرو اعلام کردند خودروهای مذکور به دلیل تغییر در سیستم قفل خودرو با هدف ارتقای سیستم ایمنی که نیاز به اخذ تاییدیه جدید از سوی سازمان استاندارد داشت، به دلیل زمان‌بر بودن فرایند صحه‌گذاری، تحویل‌شان به تعویق افتاده بود.

اما تحویل ندادن دنا پلاس ها به نوعی کار دست ایران خودرویی ها داد و این خودروساز را را میربان ذییس سازمان تعزیرات حکومتی کرد.

احمد اصانلو با حضور در ایران خودرو بروند تحویل دنا پلاس ها نظارت کرد.

خبر واگذاری ۱۱ هزار دستگاه دنا پلاس می تواند بازار دنا پلاس را تحت تاثیر خود قرار دهد و چنانچه مولفه های دیگر اثرگذار روی قیمت خودرو مانند نرخ ارز نوسان چندانی نداشته باشند، قیمت بازاری این خودروی پُرتقاضا در بازه زمانی دو هفته ای که قرار است عرضه ایران خودرو صورت بگیرد به تدریج از ناحیه افزایش عرضه کاهشی شود.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 122918

ارسال نظر