تاکسی «تارا اتوماتیک و دنا پلاس» از راه رسید +عکس

در جدیدترین تصاویر منتشر شده، دو خودروی تارا اتوماتیک و دنا پلاس با رنگ زرد و به صورت تاکسی دیده شده‌اند که به نظر می‌رسد برای جذب مشتری به نمایش درآمده‌اند.

 تاکسی «تارا اتوماتیک و دنا پلاس» از راه رسید +عکس

مدتی است که بحث تاکسی شدن خودروهای داخلی، نقل محفل‌هاست. از سورن پلاس دوگانه سوز گرفته تا ساینا اسی که برخی مخالف تاکسی شدن آن هستند. البته جای تعجب دارد خودرویی چون پراید که نه تنها در ایران، بلکه در سایر کشورها نیز چند سالیست به عنوان تاکسی در ناوگان تاکسیرانی حضور داشته و کسی هم مشکل خاصی با آن ندارد.

حال چه شده که خودرویی جدیدتر، بزرگتر و بروزتر از پراید یعنی ساینا S برای تاکسیرانی مناسب نیست؟! به نظر می‌رسد که مسئولان، بجای اظهار نظرهای احساسی، معقولانه به موضوع بپردازند بهتر است.

اما در ادامه تاکسی شدن خودروها، حال نوبت به پرچمداران محصولات ایران خودرو رسیده است. در جدیدترین تصاویر منتشر شده، دو خودروی تارا اتوماتیک و دنا پلاس با رنگ زرد دیده شده‌اند که به نظر می‌رسد برای جذب مشتری به نمایش درآمده‌اند.

ماشین های ایران خودرو تاکسی

چندی پیش، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در رابطه با نسخه تاکسی خودروی تارا گفت که در مورد این خودرو، قراردادها نهایی شده و مقرر شده تا بزودی 1000 دستگاه از خودروی تارا وارد خطوط تاکسیرانی تهران شود.

همزمان با صحبت‌های معاون شهرداری، اما در بازدیدی که شهردار تهران از گروه صنعتی ایران خودرو انجام داد، یک دستگاه خودروی تارا زرد رنگ نیز در حال مونتاژ دیده شد.

فعلا اطلاعات بیشتری از روند عرضه نسخه تاکسی خودروهای تارا و دنا پلاس منتشر نشده است. اما باتوجه به برنامه جدی نوسازی ناوگان تاکسیرانی و حمل و نقل، شاهد آن هستیم که طی هفته‌های آینده، خودروهای بسیاری از محصولات ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، سایپا، زامیاد و… وارد خیابان‌های تهران خواهد شد.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 71463

ارسال نظر