دهک بندی یارانه‌ را در این سایت اصلاح کنید/ نحوه اعتراض به دهک بندی یارانه‌

نحوه اعتراض به دهک بندی یارانه‌ و اصلاح آن اعلام شد.

دهک بندی یارانه‌ را در این سایت اصلاح کنید/ نحوه اعتراض به دهک بندی یارانه‌

 نحوه اعتراض به دهک بندی یارانه‌ و اصلاح آن اعلام شد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: خانوارهایی که به دهک‌بندی خود اعتراض دارند، به سامانه حمایت مراجعه کنند.

خلیل احمد سلامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: امکان مشاهده اطلاعات شناسنامه اقتصادی خانوار در سه بخش اطلاعات تراکنش‌های خرید کارت‌های بانکی همه اعضای خانوار، اطلاعات خودرو و اطلاعات درآمد ثبتی و سود بانکی به صورت تفکیک شده و مجزا در سامانه حمایت فراهم شده است و سرپرست هر خانوار می تواند دهک اقتصادی خانوار خود را به همراه اسامی اعضای خانوار خود مشاهده کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: خانوارهایی که قبلاً درخواست بررسی مجدد دهک بندی خانوار خود را ثبت کرده‌اند نیز برای مشاهده نتایج بررسی‌ها بر اساس اطلاعات به‌روزرسانی شده شناسنامه اقتصادی خانوار به نشانی اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir  مراجعه کنند.

سلامی گفت: دهک بندی افراد جامعه بر اساس ضابطه و چارچوب مشخص انجام می شود و ملاک پایگاه رفاهی ایرانیان برای دهک بندی، درآمد خانوار است و بر همین اساس، به واسطه اطلاعات شناسنامه اقتصادی خانوار، افراد در دهک های یک تا ۱۰ قرار گرفته‌اند.

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 113689

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر