قیمت طلا | قیمت طلا امروز

قیمت طلا سه شنبه 11 مهر 1402 | قیمت طلا امروز چند شد؟

امروز (سه شنبه 11 مهر ماه) آخرین قیمت طلا و سایر ارزها در معاملات عصر بازار آزاد تهران، اعلام شد.

قیمت طلا سه شنبه 11 مهر 1402 | قیمت طلا امروز چند شد؟

قیمت طلا در روزهای اخیر با نوسان روبرو بود. قیمت طلا تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. در مقایسه با روز گذشته ( دوشنبه 11 مهر ماه) قیمت طلا در بازار آزاد تهران، شاهد کاهش بود. قیمت طلا و سکه برای سرمایه گذاران از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با نوسان قیمت طلا این فلز، برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی است.

قیمت طلا امروز سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲

به گزارش عرشه آنلاین، هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۷۴۰۰ تومان کاهش، ۲,۲۵۱,۵۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر مثقال طلا 18 عیار در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۳۲۰۰۰ تومان کاهش، ۹,۷۵۳,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر اونس طلا با کاهش ۰.۷۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱,۸۱۸ معامله شد.

سکه امامی با کاهش ۰.۱۸ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۲۷,۰۵۰,۰۰۰ تومان معامله شد.نیم سکه با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۴,۸۵۰,۰۰۰ تومان معامله شد.ربع سکه با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۹,۹۰۰,۰۰۰ تومان معامله شد.هر سکه گرمی در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۰ تومان بدون تغییر، ۵,۸۰۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۲,۲۵۸,۹۰۰ (دو میلیون و دویست و پنجاه و هشت هزار و نهصد ) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۳ اکتبر ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۳۲ درصدی به ۲,۲۵۱,۵۰۰ (دو میلیون و دویست و پنجاه و یک هزار و پانصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار

روز قبل هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که ۲ روز پیش تا ۹,۷۸۵,۰۰۰ (نه میلیون و هفتصد و هشتاد و پنج هزار) تومان رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۳ اکتبر ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۳۲ درصدی به ۹,۷۵۳,۰۰۰ (نه میلیون و هفتصد و پنجاه و سه هزار) تومان رسید.

قیمت اونس طلا

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۳۱ (یک هزار و هشتصد و سی و یک ) رسیده بود، امروز - سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۳ اکتبر ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۷۱ درصدی به ۱,۸۱۸ (یک هزار و هشتصد و هجده ) رسید./ اقتصاد نیوز

دیگر رسانه ها

کدخبر: 108454

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر