ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی + لینک سایت ۱۴۰۲

برای ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی باید به سایت شرکت‌های سازنده تایر ایرانی مراجعه کنید. مدارک لازم برای خرید لاستیک دولتی شامل؛ کارت ملی صاحب خودرو، کارت ماشین و برگ سبز خودرو است.پس از طی کردن مراحل ثبت نام لاستیک دولتی محصولات خریداری شده به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد.

ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی + لینک سایت ۱۴۰۲

لاستیک دولتی نایاب شد ثبت نام لاستیک دولتی رویه‌ای مقرون به صرفه برای مالکان خودرو‌ها در این شرایط اقتصادی است اما . با این حال دسترسی به لاستیک دولتی چندان آسان نیست. نخست آن‌که سایت ثبت نام لاستیک دولتی برای تمامی روز‌ها در دسترس مشتریان قرار ندارد.برخی شرکتها تمام کرده اند  در برخی شرکتها  سامانه‌ لاستیک دولتی از دسترس خارج می‌شوند و مشتری تا مدت‌ها امکان دسترسی به لاستیک دولتی را نخواهد داشت.و در نهایت امکان دریافت لاستیک دولتی با نرخ مصوب در برهه فعلی عملا غیر ممکن است

روش ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی را در ادامه بخوانید.

برای ثبت نام اینترنتی لاستیک دولتی باید به سایت شرکت‌های سازنده تایر ایرانی مراجعه کنید.  مدارک لازم برای خرید لاستیک دولتی شامل؛ کارت ملی صاحب خودرو، کارت ماشین و برگ سبز خودرو است.پس از طی کردن مراحل ثبت نام لاستیک دولتی محصولات خریداری شده به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد. 

پس از خرید از طریق سایت ثبت نام لاستیک خودرو باید ۹ درصد مالیات بر ارزش‌افزوده و هزینه پست (در صورت ارسال) را هم علاوه بر قیمت لاستیک بپردازید. موجودی سایت ثبت نام لاستیک دولتی در ساعت‌های ۹:۳۰ و ۱۵:۳۰ به‌روز می‌شود و بهتر است در این زمان‌ها برای خرید لاستیک به این سایت مراجعه کنید.  

جدول آخرین قیمت های لاستیک را نیز ببینید 

قیمت لاستیک دولتی خودرو 

برند سایز  تعداد قیمت
لاستیک بارز  ۱۶۵/۶۵R۱۳ ۱ ۱,۲۹۲,۰۰۰
لاستیک بارز  ۱۷۵/۶۰R۱۳ ۱ ۱,۳۷۲,۰۰۰
لاستیک بارز  ۱۷۵/۷۰R۱۳ ۱ ۱,۴۷۲,۰۰۰
لاستیک بارز  ۱۸۵/۶۰R۱۴ ۱ ۱,۵۷۲۰۰۰
لاستیک بارز  ۱۸۵/۶۵R۱۴ ۱ ۱,۶۹۵,۰۰۰
لاستیک گلدستون ۱۸۵/۶۰R۱۴ ۱ ۱,۵۶۴,۰۰۰
لاستیک گلدستون ۱۸۵/۶۵R۱۴ ۱ ۱,۶۹۸,۰۰۰
لاستیک گلدستون ۱۸۵/۶۵R۱۵ ۱ ۱,۸۰۰,۰۰۰
لاستیک یزد تایر ۱۸۵/۶۵R۱۴ ۱ ۱,۷۰۰,۰۰۰
لاستیک یزد تایر ۲۰۵/۶۰R۱۴ ۱ ۱,۹۶۶,۰۰۰
لاستیک یزد تایر ۲۰۵/۶۰R۱۵ ۱ ۲,۱۰۰,۰۰۰

فروش لاستیک دولتی سال ۹۹ برای اولین بار مطرح شد. بعد یک سال از عرضه لاستیک دولتی در بستر سامانه تخصیص تایر و روغن موتور، ماجرای عرضه لاستیک دولتی تا بهمن پارسال مسکوت ماند. آن زمان ایران‌تایر و کویر‌تایر برای عرضه و فروش لاستیک دولتی دست‌به‌کار شدند و یک ماه بعد وزارت صمت بخش بزرگی از سازوکار فروش لاستیک دولتی را برعهده پلتفرم‌هایی مثل کسبینو و تولید ایرانی گذاشت. به فروردین امسال که رسیدیم، گزارش‌هایی از مصائب خریداران لاستیک دولتی به‌گوش رسید و بخش قابل توجهی از مردم موفق به دریافت لاستیک با نرخ مصوب نشدند.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 107012

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر