رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۱ حتما لحاظ خواهد شد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس: مجلس در پی رفع موانع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۱ است

 همسان سازی حقوق بازنشستگان در بودجه ۱۴۰۱ حتما  لحاظ خواهد شد

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد نمایندگان با همکاری سازمان برنامه و بودجه در پی رفع موانع همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تامین اجتماعی در بودجه ۱۴۰۱ هستند.

«حمیدرضا حاجی بابایی»  درباره فرایند تدوین و تصویب بودجه۱۴۰۱ اظهار کرد: ستاد بودجه ریزی سازمان برنامه و بودجه در حال تدوین بودجه ۱۴۰۱ است. اما اینکه این چه سازمان به چه جمع بندی نهایی برسد باید منتظر بود تا بودجه تحولی در سال ۱۴۰۱ تقدیم مجلس شود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در قانون برنامه ششم توسعه کاملا محرز است و دغدغه امروز بازنشستگان کشوری دائمی شدن این قانون است. البته مجلس این آمادگی را دارد در دائمی شدن قانون همکاری کند.علاوه بر این مجلس پیگیر این موضوع هم است تا در برنامه هفتم توسعه محقق شود.

حاجی بابایی با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۱ حتما موضوع همسان سازی حقوق بازنشستگان لحاظ خواهد شد، عنوان کرد: در بودجه ۱۴۰۱ تخصیص بودجه به بازنشستگان کشوری و لشکری و سازمان تامین اجتماعی حتما لحاظ می‌شود. کما اینکه این موضوع در بودجه ۱۴۰۰ هم لحاظ شده بود و مشکلی در این باره برای سال آینده پیش نخواهد آمد

 

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 1524

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • امیرحسین

        باسلام افرادیکه درمرداد۱۴۰۰ بازنشست)تامین اجتماعی) شدند همین امسال همسان سازی کنید .باتشکر

      ارسال نظر