استقلال

مسافران استقلال به استانبول رسیدند

دستیاران جواد نکونام به زودی وارد تهران خواهند شد، در حالی که سرمربی استقلال شخصاً پیگیر وضعیت روبرتو تورس است تا او را هم به تیمش اضافه کند.

مسافران استقلال به استانبول رسیدند

درحالی که فقط چند روز تا شروع لیگ باقی مانده، استقلال به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هنوز تیمش تکمیل نیست و مذاکره برای جذب نفرات جدید ادامه دارد. علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال هم در گفت‌وگویی که با خبرنگاران داشت، این موضوع را تایید کرد و مدعی شد با چند گزینه خارجی درحال مذاکره است. یکی از درخواست‌های نکونام از مدیریت استقلال جذب سسو یوسما مربی بدنساز اسپانیایی بود.

مدیران استقلال هم بعد از مذاکره با این مربی، توافقات لازم را انجام دادند تا او به زودی راهی تهران شود. پیگیری‌های ما نشان می‌دهد ویزای حضور در ایران برای یوسما و دو عضو از کادر پزشکی استقلال که خارجی هستند،صادر شده و این نفرات به استانبول رسیدند. به احتمال زیاد این نفرات فردا شب یا پس فردا به تهران می‌رسند و بعد از امضای قرارداد با آبی‌ها در تمرینات استقلال حاضر خواهند شد.

همچنین یکی دیگر از نفراتی که نکونام به شدت پیگیر جذبش بود و خودش هم شخصا با او صحبت کرد،روبرتو تورس وینگر اسپانیایی سابق اوساسونا بود. تورس که سابقه کار با نکونام را در فولاد هم دارد،ابتدا در مذاکره با استقلال خواهان دریافت ۸۰۰ هزار دلار برای یک فصل شده بود ولی باشگاه استقلال به او اعلام کرد ۶۰۰ هزار دلار می‌تواند بدهد. بعد از چند روز مذاکره و چانه زنی رقم مدنظر دو طرف به هم تا حدود زیادی نزدیک شد و توافقات لازم هم برای حضور تورس در استقلال انجام شده است. شنیده‌ها حاکی از آن است که ویزای تورس هم برای آمدن به ایران آماده شده و این بازیکن به زودی راهی استانبول خواهد شد و سپس به تهران می‌آید.

به غیر از این نفرات استقلال یک مدافع میانی خارجی را به جای عارف غلامی به خدمت خواهد گرفت و یک مهاجم نوک خارجی هم به زودی با آبی‌ها قرارداد امضا خواهد کرد تا استقلال تیم قدرتمندی را برای فصل پیش رو روانه مسابقات کند. آبی‌ها تا اینجا نفراتی مثل ایمان سلیمی، آریا برزگر، محمدرضا خالدآبادی، آرمین سهرابیان و مهرداد محمدی را جذب کرده و با خرید چند بازیکن خارجی کارش را در نقل و انتقالات به پایان می‌رساند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99726

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر