استقلال | قهرمانی استقلال

ترکیب استقلال مقابل صنعت‌نفت با چند تغییر مهم

تیم استقلال برای دیدار هفته اول دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ۲۱ام با تغییرات نسبتاً زیادی مقابل حریف آبادانی اش قرار می‌گیرد.

ترکیب استقلال مقابل صنعت‌نفت با چند تغییر مهم

با نگاهی به ترکیب تیم استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر گذشته مشخص می‌شود این تیم برای دیدار هفته اول دور رفت رقابت‌های لیگ برتر ۲۱ام با تغییرات نسبتاً زیادی مقابل حریف آبادانی اش قرار می‌گیرد.

این دو تیم آخرین بار در تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری (حدود ۹۰ روز پیش از بازی این هفته شان) و در استادیوم آزادی در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. دیداری که در پایان با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

پیمان بابایی از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۴۵ تک گل استقلال را به ثمر رساند و مهدی ممی‌زاده در دقیقه ۶۲ تک گل خورده تیمش را جبران کرد.

استقلال در آن دیدار با ترکیب: حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی (۷۹- ارسلان مطهری)، صالح حردانی، سعید مهری، آرش رضاوند (۷۳- محمدحسین زواری)، روزبه چشمی (۷۹- زبیر نیک‌نفس)، محمد محبی (۷۳- رضا میرزایی)، مهدی قایدی و پیمان بابایی (۷۹- آرمان رمضانی) به میدان رفت که حالا از آن جمع رافائل سیلوا، محمد محبی و مهدی قایدی دیگر در جمع آبی‌پوشان حضور ندارند و عارف غلامی، محمد حسین زواری و آرمان رمضانی هم در آستانه جدایی هستند. البته از این تعداد ۴ نفرشان از ابتدا در ترکیب اصلی استقلال بودند که حالا و در دیدار دوباره این دو تیم تهرانی و آبادانی، تیم استقلال با ۴ تغییر قطعی نسبت به بازی آخرش مقابل صنعت نفت رودرروی شاگردان عبدالله ویسی قرار خواهد گرفت.

این مسابقه قرار است راس ساعت ۲۱:۳۰ جمعه هفته جاری سیزدهم مرداد در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 99375

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر