اطلاعیه مهم ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش + لینک ثبت‌نام

وزارت آموزش و پرورش، در خصوص برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه مهم ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش + لینک ثبت‌نام

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز به‌زودی برگزار می‌شود. سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش  ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ خبر داد. وزارت آموزش و پرورش، در خصوص برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش، اطلاعیه‌ای صادر کرد. نحوه جذب معلمان و آموزگاران در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سال ۱۴۰۲ اعلام شد. اطلاعیه آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش منتشر شد.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ خبر داد.

بیشتر بخوانید: خبر مهم درباره زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ خبر داد.

علی صدر گفت: ثبت‌نام متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ از شنبه ۲۷ خرداد آغاز و تا چهارشنبه ۳۱ خرداد ادامه خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به محدودیت زمانی به متقاضیان توصیه می‌شود در مهلت اعلام شده برای شرکت در آزمون مذکور به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با بیان این که این آزمون پنج‌شنبه ۱۲ مرداد برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: ضروری است متقاضیان ثبت‌نام در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته‌های شغلی دبیری و هنرآموز سال ۱۴۰۲ نسبت به مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام در آزمون حاوی شرایط و ضوابط و اطلاعات شغل محل‌ها اقدام کنند.

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی مشاغل دبیری ۱۴۰۲

اینجا را بببنید سیستم ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (ویژه رشته های شغلی دبیر/هنرآموز) سال ۱۴۰۲

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل دبیری و هنر آموز سال 1402 جهت دانلود رایگان در سایت کنکور قرار گرفته است.  مهلت ثبت نام : زمان شروع زمان شروع ثبت نام از روز شنبه مورخ 1402/03/27 لغایت روز چهارشنبه مورخ 1402/03/31 می باشد.

1- داوطلبان باید دفترچه راهنمای ثبت نام را بطور کامل مطالعه کرده باشند

2- داوطلبان باید حتما شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام را داشته باشند.

3- داوطلبان لازم است در درج کد ملی، نام خانوادگی و نام، مشخصات شناسنامه‌ای، ارسال عکس و تمامی اطلاعات لازم دیگر دقت و توجه کافی به عمل آورند، بدیهی است درصورت اعلام و ارسال هرگونه اطلاعات اشتباه، با داوطلب به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

4- در پایان ثبت‌نام اینترنتی تأیید صحت اطلاعات ارسالی به عهده شخص داوطلب می‌باشد، لذا دقت و توجه کافی در این خصوص به عمل آید.

5- برای جلوگیری از مشکلات بعدی حتماً اطلاعات درج شده در تقاضانامه ثبت‌نامی را به دقت بررسی نمایند.

6- داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه و دریافت کد پیگیری یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و پس از مطالعه مندرجات آن، آنرا نزد خود نگهداری نمایند.

7- داوطلبان لازم است اطلاعات کارت اعتباری، شماره پرونده و کد پیگیری خود را تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری نمایند.

8- توصیه می‌شود داوطلب فرایند ثبت‌نام را شخصاً انجام دهد و شماره پرونده و کد پیگیری دریافتی از سایت را، نزد سایرین افشا نکند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 92711

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر